• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.







EDIT: Meeting is maandag om 15 uur bij het gebruikelijke adres.


ik zou aan allen van jullie willen dat je hier de datums zet van wanneer we nu onze volgende meeting zullen, als iedereen kan komen zijn we zeker met 8 ofzoiets dus hoop ik dat we weer naar dat kantoor van sam kunnen gaan omdaar onze meetings te houden. ik been bijna de hele vakantie vrij dus maakt het voor mij niets uit ( liefst nie op een zondag want dan is de colruyt om de hoek nie open )
en voor degene die altijd lastig moet doen (Wyvrenkiller) liefst zo vlug mogelijk alle datums zeggen hopelijk kan je nu wel op de pc.
en natuurlijk degene die op de vorige meetings niet konden komen of de nieuwelingen hopelijk doen jullie ook niet zo moeilijk als Wyvrenkiller.

Nog een vrolijk kerstmis en nieuwjaar voor iedereen.

Kijk op deze link voor de regeling, zet 'Ja' als je zeker kan of als het voor jouw het beste uit komt 'Ja?' bij alles waar je kan komen en 'Neen als je het niet kan.

9 Responses so far.

  1. Razorhead says:

    Normaal kan ik elke dag.

  2. SamRai says:

    Rofl@bam

    Wat was die site om dat te plannen waar Emph de vorige keer van sprak? Ik kan in ieder ggeval niet op nieuwjaar en oudejaarsavond, Kerstmis gaat ook niet.

  3. SamRai says:

    Ik heb het, kzal de post editen.

  4. ik kan maandag niet, tis ni zeker ik gok op een 50/50 alright?

  5. ik kan morge toch!!!!

  6. SamRai says:

    Meeting is morgen maar in plaats van om 14 uur om 15 uur. Kan iemand Zom en Zaur smsen aangezien ik die niet kan bereiken.

  7. SamRai says:

    Ik bedoelde Sam maar goed.

Leave a Reply