• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.













Shiki is een anime over een "epidemie" (vampieren) die een klein dorpje, dat ergens in nergens ligt, treft waardoor later iedereen krankzinnig begint te worden en dat je niet meer weet of de vampieren of de mensen nu erger zijn. Ik vond dat deze anime een heel trage opbouw had want pas rond aflevering zeven begint het echt interessant te worden. Wat me ook opviel is dat deze anime de raarste haarstijlen heeft die ik ooit heb gezien in een anime. Deze anime is 1 van de ergste anime die er bestaan volgens mij, en daarom moeten jullie het bekijken en daarom is het ook zo'n goeie anime.

SamRai's intel: Een dorpje dat door de natuur van de rest van de wereld afgezonderd is krijgt steeds een grotere dodentelling te zien. Allerlei geruchten doen de ronde, van het opstaan van de "Risen", een lokale legende, tot een nieuw soort virus die iedereen koud maakt. De animatie is excentriek maar slaagt er zeker in zijn boodschap over te brengen. Deze anime graaft in de diepte van de menselijke, en niet menselijke, aard. Zoals Chubby het een "erge" anime noemt bedoelt hij dus dat het enorm schokkend is. Hij begint inderdaad traag maar dat maakt het einde dus te schokkender en ja, "Yugi-oh has got nothing on them".

8 Responses so far.

  1. Emphasize says:

    Epidemie* treft* haarstylen* (tenzij je bedoelt dat hun haar textuur ofzo raar is) ahnja, en hoofdletters.Totaal # zinnen: 4

    Ik heb teveel tijd :x

  2. oke kga ze verbeteren

  3. SamRai says:

    lol, ik hoop dat je ze nog niet verbeterd hebt want als dit de verbeterde versie is...

  4. Ik zei dat ik de fouten ging verbeteren dat emphasize zij en trouwens kheb dit ook in 10 sec geschreven ofzo en ik ben daar al niet goed in. en anders zou er toch niemand iets posten en zou de blog weer dood zijn voe 5 dagen.

    ps: check de cbox Sam

  5. Emphasize says:

    Hey, chubby, you mad?

  6. nee khad eens zin om zo te reageren

  7. SamRai says:

    Net gemerkt dat ik jouw bericht epic met spoiler tags bewerkt heb.

Leave a Reply