• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.


Het herfstseizoen is al goed op gang en we kunnen al redelijk zien welke series goed en welke slecht zijn.

Mirai Nikki en Guilty Crown zijn voor mij zonder twijfel de beste tot nu toe. Guilty Crown is van het begin af aan met een snel plot gegaan en begint nu pas wat te vertragen, maar de effecten blijven prachtig! De effecten van Guilty Crown zijn enkele van de mooiste die ik ooit gezien heb. Mirai Nikki daarintegen begon minder goed, de eerste 2 afleveringen voelden onnatuurlijk aan  ik kon absoluut niet meevoelen met de cast. Maar daarna wordt het steeds beter, het plot begint echt op dreef te komen. Telkens wanneer ik Yuno één van haar momenten zie hebben voel ik rillingen over men rug lopen! Plus de opening en einde zijn BOSS. Als je de eerste ep nog niet gezien hebt let dan niet teveel op de video bij het einde.

Bakuman is ook goed, alleen verandert er nogal weinig, dankzij Bakuman ben ik wel beginnen kijken naar Ashita No Joe.

Senjou No Horizon en Persona 4 zijn ook goed maar slepen maar wat aan zonder vooruitgang te boeken.

Hoe bevalt het herfstseizoen jullie tot nu toe?

One Response so far.

  1. ik heb er niet echt nog 1 van de nieuwe animes gekeken maar ik ben nog zoveel andere anime ant bekijken maar die nieuwe kunnen er ook wel nog bij.

Leave a Reply