• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.

Het blog is zo'n beetje traagjes aan het sterven... Maar dat komt vooral omdat we het de laatste tijd niet gebruikt hebben voor de 2 belangrijkste redenen. Subben en metings regelen. We kunnen geen meeings regelen nu de examens op komst zijn, wat niet zo'n grote invloed heeft aangezien ons core publiek ook examens heeft, en we hebben gemerkt dat we niet in staat zijn om enorme en langlopende series zoals One Piece te subben. One Piece versder subben zou trouwens slechts een doorn zijn in de ogen van het bedrijf Kaze die al genoeg moeite heeft met het verkopen van One Piece in Europa. Dus nu komt de vraag, welke van de winter anime zullen we subben?

De series die mij het meeste aanstaan om te subben zijn Another, wat waarschijnljik een ligte horror zal zijn en zich in het hedendaagse afspeelt. Brave 10, een typisch herbedachte versie van het Sengoku tijdperk. Moretsu Uchuu Kaizoku vind ik ook nog aanvaardbaar, het gaat over een meisje die een (ruimte)piratenschip erft. Waarschijnlijk een grote komedie. Black Rock Shooter. Ik had eigenlijk graag Nisemonogatari ook gedaan maar iedereen die Bakemonogatari of zelf Arakawa heeft gezien weet dat zoiets ver boven onze mogendheden ligt.


Als geen van de die jullie aanstaan zijn er waarschijnlijk zoals altijd wel een paar ecchi mecha series die redelijk zullen zijn zonder iets van creativiteit te tonen.

Dus allen, kies! Mijn favorieten zijn Another en Black Rock Shooter maar ik zou eigenlijk ook graag iets minder serieus hebben. We zouden ook 2 shows kunnen doen maar niet meer.

12 Responses so far.

  1. SamRai says:

    Layout derp, ik begin serieus te twijfelen om naar Wordpress over te schakelen.

  2. Razorhead says:

    Niet Black Rock Shooter, we gaan meer discussiëren dan subben :/
    Brave 10 en die over het piratenship staan me het meeste aan.

  3. SamRai says:

    Haha, hier zie je duidelijk ons verschil in smaak. Jij als redelijke beginner bent de typische shounen nog niet beu en verkiest die boden de meer abstracte anime zoals Kaiji en zo en bij mij is het net omgekeerd.

  4. Zomaarwat says:

    ^Samrai, ni probern cultureel over te komen.
    Ik stem piratenschip.

  5. SamRai says:

    Grrr... de vertaling van dat piratenschip is trouwens mini skirt ruimte piraten.

    Als dit is hoe de stemmen zijn dan gebruik ik mijn laatste troefkaart, de makellijk bespeelbare Chubby! Maar wacht :( Wyvren is ook typische mainstream...

    Komop, hoe kunnen jullie nu zeggen dat de synopsis van Another niet awesome lijkt, het doet een beetje denken aan Higurashi. En Black Rock Shooter kan haast enkel goed zijn met zo'n prachtige film.

    Meh... Het maakt niet uit, ik ben moderator, ik kan de stemmen aanpassen en niemand die er ooit achter komt.

  6. Razorhead says:

    Ik ben ook moderator... ;)
    Ik heb lang beraadslaagt en ben tot de conclusie gekomen dat ik maar één comedie-anime bekijk, Gintama (twee als je Nichijou erbij telt). Dus pirateship it is !

  7. black rock shooter en another klinken goed om te subben kwil want die lijken mij ook het leukst om zelf te bekijken ik heb echt gin zin om over een random ruimteship comedie iets te doen want ik heb al veel goeie comedies gezien en serieuse animes zijn iets leuker om te vertalen en ga je beter verstaan als je ze nog eens subbed.

  8. Sam ik sta aan jouw zijde ik heb je manipulatie nodig om de rest dat ook te laten subben en niet voe de piratenship gaat.

  9. Zomaarwat says:

    Fine, geen piraten dan. Moppen zij toch moeilijk om te vertalen...

  10. SamRai says:

    Wacht, jij gaat mee vertalen?

  11. Emphasize says:

    MY LITTLE PONY!
    YU GI OH!
    en alles die je via deze query vindt : http://www.google.be/search?gcx=w&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=Gay+anime

  12. SamRai says:

    Je verwacht echt dat ik daar op klik? Je deed zelf niet de moeite om er een tinylink van te maken.

Leave a Reply