• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.

Traag wandel ik de bank binnen, Wolf gaat de rechterkant uit, ik ga naar links. De rest zie ik al niet meer. Ik wandel langs een bewaker, ik probeer zo weinig mogelijk op te vallen. Ik maak me klaar, het signaal komt nu bijna terwijl een druppel zweet langs mijn rug loopt. Opeens hoor ik het, het eer
ste schot, snel doe ik mijn masker aan en haal mijn pistool uit. Snel haal ik twee bewakers onderuit en neem dan snel een gijzelaar. Ik maak mijn weg naar het bureau van de bank manager, waar ik de sleutel moest halen terwijl ik bewakers rondom me vermoord.


Dit was een korte beschrijving van de eerste missie, of tenminste de eerste helft ervan. Payday: The Heist is een co op shooter. Er zijn een paar missies (heists genoemd in dit spel), die later ongetwijfeld zullen worden aangevuld door DLC. Het spel lijkt ERG op Left 4 Dead in de zin dat het dezelfde engine gebruikt, hoewel de in game content heel anders is, hier zul je geen enkele zombie bespeuren. In dit spel zal je zeker geen momenten rust krijgen zoals in L4D, het lijkt erop dat de spanning zich steeds blijft opbouwen.



Op het niveau van gameplay moet ik zeker een onderscheid maken tussen de co op mode en de single player mode. De single player mode is eigenlijk de co op mode maar met bots, deze zijn best slim op het gebied van cover gebruiken, slimme routes gebruiken enzovoort maar dat gebeurt enkel als je dood bent. Als je leeft volgen ze je rond als een hoopje zombies (hah, toch zombies in dit spel, tricked ya!). Ze doen geen enkele van de objectives en je zult alles alleen moeten doen. Er is een soort van bevel-geef-systeem maar dat is gelimiteerd tot "Loop naar daar" waarna hij bijna onmiddelijk weer terugkeerd naar je. Als je met vrienden speelt is dit spel véél beter, voelt veel sneller aan (omdat je niet zelf alles hoeft te doen en dus niet overal hoeft rond te hossen (Mooie woordkeuze, niet? (also, haakception))). De geweren voelen goed aan als je ermee schiet, het geluid klinkt goed. De animaties van de geweren zijn ook heel soepel, je ziet dat hierin best veel tijd is gestoken geweest.
Voorlopig ben ik enkel positief geweest, maar zoals altijd zijn er ook negatieve kanten aan. Zoals ik zei, als je forever alone bent zal je snel geïrriteerd raken door de bots. Ook zijn de wandel animaties van je personages moonwalk-achtig. Ook lijken alle objectives erg op mekaar, plaats object x op plaats y en wacht z minuten totdat het klaar is. Soms zal dit object ook blokkeren/overheaten/iets anders waardoor je ernaartoe zult moeten lopen om het te fixen.

In het algemeen is dit een goed spel die weinig kost (20ish euro op steam, 0€ met piraten korting) en zeker z'n geld waard is. Dit spel verdient zeker een Emphasize seal of approval.





4 Responses so far.

  1. SamRai says:

    Layout much?

    Ziet er goed uit, ga je nog posten hoe we met je kunnen piraten?

  2. Emphasize says:

    Je domme blog heeft m'n layout kapot gmaakt jongeuh.


    1. Extract GreenLuma files to your Steam directory
    2. Start Steam using GreenLuma.exe
    3. Extract crack to your Payday game directory
    4. Start game

    https://rapidshare.com/files/2311754460/Payday.The.Heist.MP.rar

    SPECIAL 200mb MEDIAFIRE LINKS

    http://safelinking.net/p/d48c7ca680


    Password : awesome

  3. SamRai says:

    Fixed, maar denk je echt dat we hier veel op zullen zitten met Skyrim?

Leave a Reply