• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.


Aangezien we allemaal minecraft spelen en ook allemaal redelijk lui zijn zal ik eens proberen iets te organiseren ivm Minecraft. Je kent misschien al de Super Hostile maps die gemaakt zijn om je dood te doen gaan, er zijn nu ook al 2 multiplayer maps voor die serie. De regels zijn simpel, je wordt verdeeld in 2 teams en je moet om ter snelst de wool verzamelen en in het monument zetten. Je mag het monument niet vernielen en je mag niet naar de andere kant reizen, je moet bij je eigen team blijven.

Ik ben benieuwd of er interesse is om dit te doen, ik kijk naar you, Sam, om de server the hosten :)

POSTJACKING

10 Responses so far.

  1. Razorhead says:

    Je zou misschien ook kunnen erbij gezegd hebben dat het andere team neerschieten met een boog of TNT cannons toegelaten is.


    Trouwens, er is nu ook een versie met maar een baan en waarbij elk team een castle heeft aan de andere kant, je moet hun kasteel aanvallen en hun wol stelen, die is meer op PvP gericht.

  2. Zomaarwat says:

    Heb nog steeds geen Minecraft...

  3. Emphasize says:

    Geen minecraft hebben is geen probleem, er zal gezorgd worden voor minder legale versies en een server waar illegale spelers kunnen joinen.

  4. SamRai says:

    Ik ben voor en zal wel kunnen hosten. Mojangs support heeft nog steeds niets laten weten ivm men gehackte account.

  5. Emphasize says:

    Ik help wel met de technische kant, Sam. Je zal ook een illegale versie kunnen gebruiken.

  6. i like sean's idea
    pvp!

  7. Emphasize says:

    Ik denk niet dat onze server goed pvp zal ondersteunen voor 8-ish personen..

  8. SamRai says:

    We beginnen met de race en zien wel hoe goed dat gaat.

  9. SamRai says:

    Ga je da nog doorsturen of niet?

Leave a Reply