• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.


Ik heb deze anime van 50min ofzo een paar dagen geleden bekeken het was zo goed maar op het laatste wist ik niet of ik medelijden moest hebben of ermee moest lachen.


Het gaat dus over een super vriendelijke jongen die naar een nieuwe school gaat maar spijtig voor hem heeft hij een heel eng gezicht waardoor iedereen direct bang van hem wordt vanaf ze zijn hoofd zien.

Maar ik wil toch dat jullie het allemaal eens bekijken want ik vondt het aleszins heel goed.

Download:http://www.megaupload.com/?d=VV2DRH40

6 Responses so far.

  1. SamRai says:

    Alhoewel ik een grote fan van de teletubbies ben lijkt het me voor je eigen veiligheid beter om je woord te houden en hier iets van angel densetsu te zetten. Gewoon een waarschuwing, zoek er niet teveel achter...

  2. SamRai says:

    Das beter Chubby, de eerste post die niet door mij is!

    Ze zullen in ieder geval niet kunnen klagen dat het te lang is bij jouw. En voor zij die geînteresseerd zijn, het verhaal gaat voort in de manga.

  3. Razorhead says:

    Dat was de beste review. EVER.

  4. Razorhead says:

    Nee, maar nu serieus. Iets te kort en te algemeen Chubby.

  5. Pff khad gin zin om het lang te maken.

  6. SamRai says:

    Kvind het goed zo, tis gewoon een shoutout naar de volger dat deze anime zeker bekeken moet worden.

    Ieder zen schrijfstijl naar mijn gedacht, ik zou het zelfs goed vinden als nero gewoon zou feezegd hebben: Angel Denstetsu, bekijk het.

    Maar dan zou het wel bij Random-shit moeten.

Leave a Reply