• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.

Ik ben terug en ben niet van plan veel tijd te verspillen aan een vertellingsje van men kamp, behalve dan dat we dagelijks het dubbele liepen van Razors onfortuinlijke gebeuren, vaak het 5 dubbele en dit meestal met rugzakken van +15kg deden.

Hier moest een foto van het kampvuur van mij kamp komen waarmee ik hilariteit verzekerde, maar tot dan, geniet van de X'amd




Ik wil graag dat de eerstvolgende meeting een voltallige is dus wil ik al vroeg beginnen plannen.

De enige geschikte datum is zaterdag de 3e september, Andere dagen in de vakantie zouden ook kunnen gaan, maar ik weet niet of Wyvren en TheLazer dan al terug zijn, dus als één van jullie dit leest, reageer er zeker op, Lazer zal het waarschijnlijk niet lezen dus als je hem kan bereiken, zeker doen, anders kijk ik daar wel voor. Afro/grimmjow zal ik via facebook contacteren.

Als je iemand voor mij bereikt, vraag zeker of ze alle andere anime al bekeken hebben, ik weet niet of dat voor Lazer zal lukken aangezien hij crappy internet heeft en nog moet terugkeren, of Wyvren alles al bekeken heeft weet ik ook niet, dus reageer hier ook even op.

Als de 3e niet lukt maar iedereen zeker is dat ze de 10e wel kunnen komen dan kunnen we het naar daar verplaatsen maar niet meer dan dat.

We hebben tot nu toe 3 plaatsen waar we de meeting kunnen houden:

Bij Razor:  + surround boxen, veel ruimte, groot tv-scherm
            - Moeilijk te bereiken (voor mij toch), PC kan niet, alles 100% afspelen, tijd is beperkt,  
Bij Wyvren: + Surround, Groot tv-scherm, makkelijk te bereiken, Veel Ruimte, PC speelt gemiddeld af
            - Beperkte tijd, geen HD

Bij Sam:    + Redelijk te bereiken, (misschien surround), afgesloten ruimte waar we op ons zelf zijn, PC kan alles afspelen, Zeer groot beeld met projector, mijn huis dus ik kan alles binnen 1 minuut binnenhalen, speciale codecs voor extra hoge kwaliteit geïnstalleerd
            - Beeld is niet altijd even klaar wegens projectie op wit laken (kan met extra werk verholpen worden door vervanging projector met redelijk tv-scherm), broer/zus kunnen in de weg komen, maar ik zal alles doen om dit te voorkomen

Pas gerust de gegevens van de locaties aan als je iets weet wat ik niet weet/vergeten was.

20 Responses so far.

  1. SamRai says:

    Oja en Chubby, ik heb gereageerd op je tekeningen.

  2. Razorhead says:

    Hey Sam, je bent terug, eindelijk. Ik had geen inspiratie meer voor posts.

    Zaterdag 3 september zal waarschijnlijk niet gaan voor mij, maar ik zal het nog eens vragen.

    Oh ja, die speciale codecs heb ik niet meer, ik kon geen bestanden afspelen wanneer mijn laptop met met mijn scherm verbonden was om de één of andere reden, dus ik heb CCCP geïnstaleerd, en dan werkte het weer.

    Toch blij om je weer terug te hebben !

  3. SamRai says:

    Geen inspiratie meer, lol, je hebt weinig meer dan random shit gepost :D.

    Maar ik ben blji om te zien dat het blog niet is gestorven in mijn afwezigheid.

  4. SamRai says:

    Misschien zal het de 4e ook gaan maar dat kan ik niet met 100% zekerheid zeggen.

  5. Razorhead says:

    Correctie, ik had inspiratie, maar ik kon ofwel niet posten (lees: geen zin)ofwel had Chubby of Wyvren iets gepost.

  6. Razorhead says:

    Samrai, ik heb net bevestiging gekregen. Zaterdag de derde is een NO-GO. Erger nog, elke eerste zaterdag van de maand is een NO-GO voor mij.

    En alle andere zaterdagen ben ik pas bechikbaar vanaf 14 uur, maar dan kan ik wel blijven zolang je maar wilt. ('Zolang je maar wilt' is gelimiteerd tot 23 uur max.)

    Zondagen zijn altijd vrij, however, dus zondag 4 zou perfect zijn.

  7. SamRai says:

    Ok, Wyvren, gaat dat voor jouw?

  8. 3 september gaat gaan voor mij en kwil het liefst de meeting bij sam houden :)

  9. Razorhead says:

    Kan je de 4e Chubby ?

  10. ja das ook goed ik heb toch nooit veel te doen dus ik kan bijna altijd.

  11. dit weekend kan voor mij echt nie srry gaste ma kzit in genk ma ik kan waarschijnlijk wel het 1ste schoolweekend en aangezien we dan waarschijnlijk nog geen huiswerk of toetsen hebben voor te bereiden moet da wel lukken om op de zondag te komen naar 1 van junder huisjes of in chubby zijn geval iglo

  12. SamRai says:

    Ik schoot serieus luidop in de lach toen ik over die iglo las, nu wil ik weten of je dat met een reden zei of gewoon random was.

  13. SamRai says:

    Nu moeten we nog een antwoord van Afro/Grimmjow krijgen. Kheb ook nog niets van Lazer gehoord en ik zit er ook mee in of hij, als hij pas op 1 september terug is al die anime zal kunnen bekijken zodat hij met ons mee is.

  14. hij komt rond 25 augustus trug denk ik ma ik weet nie of hij zin heeft om mee te doen met tai yugen maar ik zal het hem wel vragen

  15. ma wanneer is de volgende meeting nu eig echt kwil wel echt komen

  16. ok en om hoe laat ? en waar en geef alle info aub

  17. SamRai says:

    Mijn huis, de tijd, waarschijnlijk can rond 2 uur tot zo laat mogelijk. Liefst tot rond te tienen.

  18. SamRai says:

    Als je het adres niet weet kijk op skype.

Leave a Reply