• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.





weten jullie misschien een paar goeie anime films dat ik nog kan bekijke? ik heb er al 3 op men lijstje namelijk: Paprika, spirited away , metropolis (anime versie natuurlijk)

sry dat ik zo weinig post maar morgen is het normaal men laatste werkdag dus dan zal ik meer posten en ik zal over elke film dat ik gekeken heb een review shrijven.

ps: foto is van spirited away

9 Responses so far.

  1. SamRai says:

    Summer Wars was één van de beste 2 uren van mijn leven (die film van 9 giga).

    En ik hoor veel goeds over The Borrower Arrietty, ben van plan hem binnenkort te bekijken. Hoe vonden jij en je broer paprika?

  2. ik moet hem nog bekijke we hebben er de tijd nog niet voor gehad maar ik kga paprika als eerste bekijke en men Pc kan summer wars nie aan da weet je wel enig idee waar ik een lagere versie kan krijgen van summerwars?

  3. SamRai says:

    Heb je alle andere bronnen die ik je aangeleerd heb al gecheckt? Dat brengt me op het idee om een post te maken waar ik de beste plaatsen om anime binnen te halen toon, kzal dan onmiddellijk ook een guide maken voor IRC enzo.

  4. nee kheb ze nog nie gecheckt want kben te lui.

  5. SamRai says:

    Goed, kzal doen zoals altijd en een link voor je zoeken.

  6. SamRai says:

    Hier heb je een torrent voor een 720p versie, maar das van coalgirls en die maken alles altijd enorm groot, deze is maar 5 giga.

    http://www.nyaa.eu/?page=download&tid=199333

    Hier van UTW en TMD samen, goede groepen die redelijker zijn met hun kwaliteit, UTW is op dit moment één van men vaste groepen. Zo'n 4 giga.

    http://www.megaupload.com/?f=2ICBA99S
    http://www.nyaatorrents.org/?page=torrentinfo&tid=118821

    Hier van Frosti, ook een hele goede groep alhoewel ik ze niet volg, ik ken ze vooral van hun goede werk aan het 2e seizoen van hajime no ippo en het begin van Durarara, alhoewel ze wel de neiging hebben om series niet af te werken. zo'n 2 giga.

    http://www.fileserve.com/file/uUsBNRt
    http://www.fileserve.com/file/rbTwczF

    Maar aangezien zelf mijn pc wat moeite had met deze film (1080p, moest speciale speler gebriuiken en had dan geen probleem) raad ik je deze 480p versie aan van een groep genaamd solstice. Ik ken hun niet. Zo'n 1,50 giga.

    http://www.fileserve.com/file/A2Aeab5

    Jouw keuze wat je neemt, je kan waarschijnlijk die van frostii ook aan, maar het lijkt me zonde om met jouw verbinding 2 giga te downen, dan te ontdekken dat het niet gaat en dan nog anderhalve giga binnen te moeten halen. Jouw keuze, ik zou het safe spelen, want deze film is in ieder geval heel zwaar.

  7. Razorhead says:

    Ik zou heel graag films bekijken, maar ik kan voor de rest van augustus geen anime en films downloaden.

  8. SamRai says:

    Als je vervoer kan regelen kan ik een dosis komen droppen.

Leave a Reply