• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.

Hallo iedereen ik ben net terug van men vakantie :) dus nu kan ik weer dingen posten yay, maar dat is niet waarom ik deze post maak. Het is omdat ik wil vertellen over Mien Vakantie.


toen we eindelijk na 2u en een half rijden er waren zijn we naar binnengestormd in ons chalet,het was een zeer mooie en grootte chalet,maar ik en men broer deden als eerste de microgolf open en er zat een banaan in dus kunnen we alleen concluderen houoin( protagonist van Steins;Gate) dan hebben we onze valiezen binnen gebracht en blablabla. Voordat de zon onderging kon je de higurashies (cicaden) horen.

We zijn ook 2 keer gaan Kajakken wat zeer leuk was en omdat ik gekke dingen zat te doen ben ik omgekanteld wat eigenlijk best nog grappig was en na de tweede keer in de kayak waren heel men benen verbrand doordat men benen te lang waren voor onder men kayak te steken. We zijn ook naar een Labyrint geweest en dat was ook zeer leuk maar daar hebben ze ons geld geript of toch dee die van men broer hij had een broodje van 4.50€ gekocht en er zat verbrand kip tussen en het was maar een half broodje.Kheb ook zo'n parcour in de lucht gedaan wat op sommige momenten echt bangelijk was.Dan ben ik ook nog naar een paar random stadjes gegaan en nog een paar dwaze dingen.

Toen ik me in de chalet zat te vervelen keek ik ofwel Anime ofwel frisbeede met men broer en nina en alslaatste tekende ik ook een beetje kheb 4 tekeningen gemaakt hier boven zie je er 1 maar ik kga hem nog in de art label steken zodat je daar jullie coment over de tekening kan geven. Al bij al was dit een zeer leuke vakantie maar spijtig dat nina meeging maar ik heb me toch geamuseerd.

-achubbychild-

4 Responses so far.

  1. Razorhead says:

    Nice, slechts één opmerking: "en er zat een banaan in dus kunnen we alleen concluderen houoin( protagonist van Steins;Gate) dan heb we onze valiezen binnen gebracht"

    Er ontbreekt hier nog een werkwoord.

    Ook een leuke tekening, alleen heel lage kwaliteit ingescant.


    Anyway, ik ben blij dat je terug bent, ik was al bang dat ik op mijn eigen posts zou moeten commenten.

  2. oeps kheb de tekst niet opnieuw gelezen dus er gaan nog een paar fouten in staan ma kga het fixen

  3. SamRai says:

    Nero, waar was je? Want hier zijn er in ieder geval geen cicades.

  4. khoorde dan krekel geluiden dicht bij de bomen dus ik dacht dat het cicades waaren. kzat in Walonië

Leave a Reply