• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.

Kheb er wat personages bijgevoegd, kheb een manier gevonden om lelouch, en nu ook al die meisjes, minder van hun omgeving te laten uitstaan, maar tlukt nog niet helemaal. Om eerlijk te zijn ben ik helemaal niet tevreden met dit resultaat, ik kijk niet eens naar k-on, wat de show is waar het middelste meisje uitkwam, maar ik dacht gewoon dat het goed ging passen en de sfeer wat lichter maken. Dat is duidelijk niet gelukt, ik wou wat interactie maken tussen personages van verschillende anime maar in plaats daarvan lijkt het alsof iemand een hoop personages random heeft samengeplakt.
De renders zijn van lagere kwaliteit en hun belichting is volledig anders.

Het is net officieel geworden, kheb geraged en de veranderingen niet opgeslagen in photoshop.

Ik zal proberen naar een iets serieuzere sfeer te werken, tenzij ik betere renders vind, en hier trager aan werken in plaats van dit alles te rushen.

Om het goed te maken zal ik iets doen wat volledig "out of character" is en jullie een niet-anime aanraden. Er is weinig dat ik kan zeggen over Eureka zonder iets te spoilen, maar ik zal niets onthullen wat in de eerste aflevering niet getoond word.

Eureka!
Eureka is een stad, gebouwd naar een idee van Albert Einstein, waar de meest geniale mensen op aarde leven  met als doel om wetenschap ongestoord te laten ontwikkelen. Maar zoals iedereen weet is niemand perfect en maakt iedereen fouten, wat des te leuker is als deze fouten kans maken om de natuurwetten te laten instorten. Daar stop ik, om meer te weten moet je zelf kijken, ik zal enkel zeggen dat het plot enorm onvoorstelbaar is en ongelooflijk grappige momenten heeft. Denk eraan, ik zou niet zomaar elke show aanraden, ik heb vandaag waarschijnlijk meer Eureka bekeken dan anime en dat betekent veel.



Kwil me nogmaals excuseren voor dat armzalig excuus voor dat..., dat hoopje incoherente pixels, ik zal het goedmaken door morgen een review over Eureka 7 (wel een anime) te schrijven en als ik tijd heb misschien nog een synopsis van het verhaal dat ik schrijf voor de text based rpg die jeweetwel (niet Voldemort) maakt.

Morgen komen er download links voor Eureka, kben nu te moe om ze nog up te loaden, oyasumi...

EDIT: ep 02 en 03 volgen, als iemand die allemaal download volgt de rest ook.

Ep 01:
http://www.megaupload.com/?d=FX7FWJH7

13 Responses so far.

  1. Razorhead says:

    Ja, over de belichting heb je zeker gelijk. Met alleen Usopp in de afbeelding was het prachtig, Usopp had net de juiste belichtig, positie, en kleur voor deze afbeelding, maar met Lelouch erin stak het paars iets te veel af, en nu met drie veel te lichte meisjes is het nog slechter geworden. Over die niet-anime, zal het later wel eens bekijken.

  2. SamRai says:

    Grrrr, war bljiven Afro, Wyvren en TheLazer, waarom reageren ze niet!!!!

    Trouwens, Niek had een versie gemaakt waar hij de belchting veranderd had, kzal die eens uploaden (nu niet, verkeerde pc) en zeg dan of het beter is.

  3. Razorhead says:

    Ja, doe dat. Wyvren en The Lazer zijn op vakantie, dus we kunnen nog begrijpen dat ze eventueel geen internet hebben. En Afro ken ik (nog) niet, dus daar kan ik geen oordeel over vellen. En Niek heeft blijkbaar geen anonimiteit nodig ? :)

  4. SamRai says:

    Kging hem anoniem houden, maar toen bedacht ik me dat zijn nam hier ergens toch al genoemd was, zolang hij geen volger wil worden en hier niet reageert is het niet nodig, trouwens, ik ben de beheerder! Ik heb volledige controle over ales dat geschreven wordt dus ik kan het allemaal aanpassen. We hebben ook nog geeneen volger buiten de groep wat ik ook jammer vind, ik had gehoopt dat iemand dit toevallig zou tegenkomen en dat onze random rants interessant genoeg zouden zijn om random volgers te verwerven, maar ik geef het nog niet op.

    En ik heb met beide al gepraat op Skype dus ze hebben zeker internet, maar ze zeggen telkens dat ze weinig tijd hebben en dan hoor ik niks meer van ze.

    Oh, en off-topic, heb jij toevallig een luchtmatras die ik kan gebruiken wanneer ik op kamp ga, ds trouwens ook een reden dat ik de rest hier ook wil krijgen, ik wil dat het forum actief genoeg wordt om het zonder mij te redden tegen de tijd dat ik op kamp ben.

    Ugh, triple post, ik haat mezelf hiervoor :( time to cheat the internet!

  5. Razorhead says:

    Heb je nu net je admin powers gebruikt om drie comments te fusen ? You sneaky bastard. En nee, ik denk niet dat ik een luchtmatras heb.

  6. SamRai says:

    K, kzal eens op FB rondvragen.

  7. SamRai says:

    Wyvren is online op FB! Tijd om men gedacht eens te zeggen, herzend de uitnodiging voor admin nog eens naar hem als je tijd hebt.

  8. SamRai says:

    Hij is net weg :(

  9. Razorhead says:

    Je bedoelt writer ? Zal ik doen.

  10. SamRai says:

    Kheb zen inbox net volgespamd met die uitnodigingen, maar ga je gang, er is veel nodig om hem te laten reageren.

  11. SamRai says:

    De Jeweetwel versie versie: http://i820.photobucket.com/albums/zz130/samrai111/Animeexape.png

  12. Razorhead says:

    Het verbeterd Lelouch enorm, maar Usopp gaat erdoor achteruit. Kun je wat VoldeNiek gedaan heeft niet alleen op de layer met Lelouch toepassen ? Dat zou misschien beter zijn.

  13. SamRai says:

    Oh ja,mjn poging om toch maar een bijnaam te gebruiken en Niek en Jeweetwel als 2 personen voor te stellen gaat nu ook niet meer door, en ik wil de posts niet missen omdat het zo'n prachtig toonbeeld aan onze activiteit is, en ik heb dat geprobeerd maar het lukt me nog niet helemaal, dat is hetgeen waarover ik in men post praatte.

Leave a Reply