• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.

ok dus we hebben nu al meerdere doelen in tai yugen (huge , epic worden en zelf subs en miss dubs maken) ma nu als we meerdere mense willen toevoegen hoe moet dat dan en hoe kunnen we dat doen aangezien fb en youtube zeker een must zijn ma wanneer zou dan het beste moment zijn om dat in werking te treden en ook hoe moeten we dan nu precies leden toe ? wat moeten ze doen als ze erbij willen komen enzo...

want ik ben zelf echt in de war in verband met dit onderwerp lol

wyvrenkiller out!

3 Responses so far.

  1. SamRai says:

    Mijn doel was om in de toekomst te investeren door shows te subben zodat kleinere kinderen al verslaafd worden en leden worden wanneer ze ouder worden.

    Mijn doel is nu nederlandse leden krijgen in onze regio, later kunnen we groeien.

  2. dat weet ik maar hoe precies worden die mensen dan lid van tai yugen

  3. SamRai says:

    Ze vragen het aan ons? Wat bedoel je? Als er nu nieuwe leden komen moeten ze eerst het blog volgen, als ze dan naar één meeting komen krijgen ze het recht om te posten. Zodra we een honderdtal leden hebben start ik een forum op zodat we daar kunnen praten en laat ik een beperkt aantal mensen hier nog posten.

Leave a Reply