• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.


Hey iedereen.

Ik ben net op het idee gekomen om een nieuw gadget toe te voegen aan de blog, namelijk een soort RSS feed die weergeeft wanneer nieuwe afleveringen van animes waar de meeste van ons in geïntereseerd zijn, gesubd zijn.

Voor iedereen die het niet weet, dit is het logo van een RSS feed


Dit kunnen wij op 2 manieren doen:

1. Een automatische RSS feed, dit heeft dan wel als nadeel dat we fansubs moeten nemen die slechts één anime subben (zoals Yibis).

2. Handmatig. Dit heeft dan weer als nadeel dat wij zelf de 'feed' (hier kan het niet echt een feed, maar een lijst worden genoemt, maar ok.) moeten updaten.


Voordat het zover is, however, moeten wij wel nog één ding tewerk stellen: welke anime's hebben wij gemeenschappelijk (en komen dus in deze 'feed') ?

One Piece staat al vast, obviously, maar de rest ?
Daarom zouden jullie moeten commenten met de anime's die jullie momenteel bekijken ( en voor SamRai, waarvan je denkt dat er andere mensen ook naar toe kijken).

Ik draag Ao no exorcist en Steins;Gate naar voren, en jullie ?

5 Responses so far.

  1. SamRai says:

    Lol, als ik mijn anme moet opsommen ...

    Goed idee, maar ik denk niet fat het gaat gaan, misschien wel ùet steins;gate, maar voor de rest hebben we redeljk verschillende subbers.

    Wyvren volgt Yibis niet, het gaat te traag voor hem, Chubby loopt met alles achter dus heeft dat geen nut voor hem. Steins;gate kijken we denk ik allen van Commie maar Alex kijkt er niet naar en Chubby koimt er weer van achter.

    Ik kijk Ao no Exorcist van Hatsuyuki maar die zijn trager dan GG waar jij waarxchijnlijk naar kijkt, etcetera etcetera.

  2. SamRai says:

    Maar een feed voor ons blog zelf waarbij we belangrijke posts zoals meetings (of alles behalve random-shit) melden of gebeurtenissen die we belangrijk vinden erin steken vind ik een goed idee.

  3. Razorhead says:

    Jij en ik hebben dat email-notificatiesysteem, dus die feed is niet nodig.

    De feed is niet verplicht voor iedereen hé, het is gewoon een notificatiesysteem van de afleveringen. Het zullen diegene met goede kwaliteit weergeven, hier dus Yibis, Hatsuyuki, etc.

    Ik denk dat het wel leuk zou kunnen zijn.

  4. SamRai says:

    JIj volgt Hatsuyuki? Kdacht da je GG volgde met de randm reclames in het midden, maar ik denk niet dat het nut heft, de enige 2 die er iets mee zouden hebben zijn jij en ik angezien de rest niet op dezelfde pagina zit.

  5. Razorhead says:

    Ik volg GG, maar ik heb gezegd 'met goede kwaliteit', hier dus Hatsuyuki.

    En laten we wachten met beslissen totdat de rest dit ook heeft opgemerkt.







    Oh ja, en kom eens meer online op Skype.

Leave a Reply