• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.

Ik heb gisteren avond te samen met men broer naar Spirited Away gekeken.

Deze film gaat over een klein meisje rond de 10-12 jaar die gaat verhuizen naar een nieuwe stad maar haar ouders nemen de verkeerde afslag waardoor ze bij een verlaten thema park komen en daar geraakt het meisje in de "spirit world" en probeert ze er weer uit te geraken.

Ik vergelijk deze film met een soort levend kunstwerk omdat er allemaal rare fantasy wezens zitten die je maar blijven fascineren maar het verhaal is niet zo speciaal.

Ik weet zeker dat jullie deze film leuk gaan vinden. dus hier is de link:

sry dat ik de laatste tijd niets heb gepost (ik had geen inspiratie)

6 Responses so far.

  1. SamRai says:

    Uhmmm... Ik neem aan dat er hier og iets bijkomt?

    En wat doet die hollow daar?

  2. sry kwas ant testen of de foto niet te groot was

  3. Razorhead says:

    Ah oke.

    Ook al heb je geen inspiratie, je mag nog steeds commenten hoor :)

    Goede korte synopsis daar.

  4. SamRai says:

    Klinkt interessant, maar niet de moeite om alleen te bekijken, kzal hem eens bekijken als er andere otakus op bezoek zijn.

  5. of we kunnen het een keer op de meeting kijke ik wil het graag nog es bekijke :)

Leave a Reply