• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.

voor alle 3 ik kan nog steeds gn reacties (spam) zetten :hij zegt dak nie mag typen op de blog

voor mas (kwas effe naam vergete lol) bij mij kunnen er gn meetings worden gehouden voor de reden dat me ma nogal geirriteerd was(FUCKING PISSED) omdat de plaats op de zetel nogal vuil was omdat er veel in gezeten was en omdak de fleece dekens in het waskot had gedaan omdat ze bechipt waren en omdak e kussen uit der kamer in de lieving had gelegd srry everyone...

k nu e vraagje aan razerbeard: is het miss mogelijk om e label te krijge op de server voor al me posts (die eig spam moeten zijn)

en voor chubby :WAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAAA

en nog 1 iets aangezien ik bezig ben met alle ff uit te spelen gak na elke ff miss e liedje ervan op tai yugen zetten als dat goed is voor jullie allemaal

en nu voel ik me als mas omdak e super lange text op de blog heb gezet in 1 keer lol

17 Responses so far.

  1. SamRai says:

    Geen probleem met jouw huis, (maar als je mensen laat overkomen kan je toch verwachten dat hij vuil zal worden) en gebruik je nog steeds IE? Zo ja, wissel naar firefox, antwoord maar in een berichtje, skype ofzo

  2. Razorhead says:

    Ik denk ook dat het aan zijn browser ligt.

  3. kijk nu heb ik dit getypt op mozilla

  4. Razorhead says:

    Ik dacht het al. Ik wou gewoon nog eens testen of ik het probleem kon nadoen in IE, alvorens ik het op zijn browser stak, maar ik werd te lui en ben het uiteindelijk vergeten.

  5. ma nu moek er nog e probleem bij zetten

    ik heb per ongeluk me psp op de grond laten vallen en nu gaat de klep van de disk reader nie meer toe T_T GVD

  6. Razorhead says:

    Plakband. It solves everything. As seen by Samrai.

  7. SamRai says:

    No probs Wyvren. Eindelijk 4 actieve leden! En off-topic, we hebben vandaag 1000 views bereikt!

  8. Razorhead says:

    Nice ! En uh SamRai, die poll daarboven makes no sense.

  9. SamRai says:

    Uhm... Ik zou Wyvren er inderdaad van tussen moeten halen, en ik vond het een goed idee om ze meerdre antwoorden te laten kiezen.

  10. NOOOOOOOOOOO DOE DA NIE AUB

    ma klein vraagje waar is die poll goed voor

    en ik sta aan de leiding dus je mag me nie weg doen

  11. SamRai says:

    Damn... Net gemerkt dat de vraag er niet bij komt als ik het daar zet, de vraag was, bij wie houden we het beste meetings, als ik de poll helemaal bovenaan zet kunnen we de vraag dus niet zien...

  12. SamRai says:

    En nu ik het bekijk hebben jullie allemaal (behalve ik) op jezelf gestemd :-)

  13. Razorhead says:

    Ik dacht dat dat de bedoeling was ><

  14. lol ik denk dat iedereen dat dacht samrai

  15. ik kon nie op mezelf stemmen omdat ik er godverdomme nie opstond :(

  16. ma dat maakt toch niets uit want bij mij is het toch het slechtste en ik heb op jouw gestemt sam

Leave a Reply