• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.




Hallo iedereen,tijdens mijn vakantie heb ik 4 tekeningengemaakt maar vooraleer jullie er iets op zeggen moeten jullie 1 iets weten:

2.ik kan niet echt goed handen en voeten tekenen.

tekening 1:

tekening 2:


Tekening 3:



Tekening 4 (vind ik van mezelf de besten):
Ps: het mannetje staat op de grond bekijk het niet omgekeerd!


Geef maar jullie mening over deze tekeningen,sorry dat ik je hoofd laat draaien zodat je het van de juiste kant bekijkt
SamRai als je wilt mag je zoveel mogelijk schrijven als je maar kan maar zeg alstublieft de waarheid van wat je ervan vindt en breek me nie af gewoon voe de lol voor de andere geld dat ook.

hopelijk vinden jullie ze prachtig -AchubbyChild-

ps: op elke pic zit er een fail pedobear.

8 Responses so far.

  1. Razorhead says:

    Uploaden ! Uploaden !

  2. Razorhead says:

    Oh ja Chubby, zou je misschien ook eens kunnen kijken naar en commenten op de vorige post ?

  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.
  4. ik heb er foto's van getrokken zodat ik beter kwaliteit zou hebben en kheb de andere 3 ook upgeload omdat jij et vroeg sean.

  5. Razorhead says:

    Nice... Nummer 2 vind ik op de één of ander manier badasser dan nummer 1, maar nr. 3 is gewoon creepy. Ik weet niet waarom.

    Maar zoals je al zei, nummer 4 pwns them all.

  6. SamRai says:

    Chubby, ik denk dat jouw tekeningen erg mooi uit kunnen komen als je over de belangrijkste lijnen gaat met inkt of een zwarte stylo en de rest weggomt.

    Dat zal je tekeningen ook veel minder gestressd en druk maken.

    Ik denk ook dat je met jouw tekenstijl erg veel kan leren van de chibi stijl dus zou ik daar wat over opzoeken en proberen.

    Af en toe doe je iets raars door de rechte 2d vormen van een personage in een gebogen 3d vorm gebruikt zoals met die reus in 1. Als je een beetje oefent op bewegingen, met dat soort robot achtige figuurtjes, zal je dat wel kunnen overkomen, ik denk dat jouw platte stijl zoals in 1 en 3 (2, dat is vals perspectief, zal ook effect hebben) zal heel mooi overkomen. Zeker in de inkt/stift versies die ik eerder beschreven had.


    Als je in de inktversie bogen niet goed over kan brengen kan je er ook lichtjes met een potlood aan werken. Vergeet gewoon geen kopie te nemen van je potloodversie voor je begint te gommen/etc.. in het geval dat de inktversie flopt.

  7. sam ze staan allemaal in het inkt.

  8. SamRai says:

    Doe dan wat ik zeg, gohh, zo moeilijk is het niet, werk eerst in potlood en doe de hoofdlijnen in inkt of stift, en met inkt bedoel ik een pen hé, best een echt manga model pen, bekijk de anime bakuman daarvoor, je kan het moeilijk omgekeerd doen en de inkt weg wissen hé?

Leave a Reply