• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.

Zoals jullie ongetwijfeld hebben opgemerkt, heb ik twee veranderingen doorgevoerd.



Ten eerste heb ik een RSS feed van Yibis gemaakt voor One Piece afleveringen. Later zal ik kijken of ik er meer RSS-feeds eraan kan toevoegen.

En de tweede (en laatste) verandering is dat er nu prachtige achtergrond muziek aanwezig is. Ik ben ook nog aan het zoeken of ik geen afspeellijst, waar iedereen muziek aan toe kan voegen, in de plaats kan stellen, zodat er een beetje variatie is. (Technische tip voor de Admin, SamRai. Als je een video wilt veranderen, wees dan zeker om in de HTML code de afmetingen naar 315, 258 te veranderen. Klein genoeg om in de zijbalk te passen (sort of), en toch groot genoeg zodat de balk aan de onderkant zichzelf niet overlapt.).

Enjoy !

EDIT: Ik heb het gefixt omdat razor ge html kan en gwn om dwars te doen heb ik een compleet geen anime related liedje opgezet, wees gerust, autostart gaat weg, gewoon om het te laten opvallen

25 Responses so far.

  1. SamRai says:

    Goed gedaan Razor, ik heb net wel een enorme post geschreven waarin ik vanuit ging dat het blog redelijk leeg was, ik zou de post pas veel later gemaakt hebben als ik dit had opgemerkt...

    Maar geen getreur, ik zal dan straks een paar liedjes uit men playlist posten.

    Zodra men MU link klaar is zal ik een grote en belangrijke post in de geschiedenis van TY maken.

  2. Razorhead says:

    Wat is een Mu link ?

    Waarom heb je dubbel gepost, waarvan in met één zin meer ?

    Heb je gezien dat ik een foto heb toegevoegd om het interessanter te maken ?


    Zo veel vragen, zo weinig antwoorden...

  3. Razorhead says:

    En de dubbele post is verdwenen...

    Mysterie, mysterie...

  4. SamRai says:

    MegaUpload, ik wou 1 extra zin zeggen en wou niet dubbel posten dus wist ik de vorige, jij kwam toevallig tussen dat wissen in, de oto was er al toen ik postte. Nu merk ik op dat je het zelf gemaakt heb en zeg ik dat het wat te groot is.

    Is het mogelijk om de youtub vid nog kleiner te maken, ik heb het in ieder geval bij andere groepen nog kleiner gezien. Kan je de link op auto shuffle zetten? Dat zou moeten kunnen aangezien ik nog gezien heb hoe bij andere mensen de afbeeldingen auto shuffleden.

  5. Razorhead says:

    Ik zou het kleiner kunnen maken, maar, zoals ik al zei, dit is geen officiele gadget, maar ik die met HTML knoei. Ik heb ze al eens kleiner gemaakt, zodat hij in de balk past, maar alle knoppen overlappen elkaar dan, en wat dan ?

  6. Razorhead says:

    Ik zal wel nog eens kijken, goed ?

  7. SamRai says:

    Ja, de enige knop die moet werken is de play knop, zo is het toch bij de meeste.

  8. SamRai says:

    Oh en Razor, 2 maal aanwezig zijn op en meeting is 2 maal zoveel drank en eten meenemen en 2 maal zolang blijven.

  9. Razorhead says:

    Ik kijk er al naar uit, SamRai... >:D

  10. SamRai says:

    WAAAH!!! Oh wacht, het is mijn huis, ik blijf zowiezo langer...

  11. SamRai says:

    En 2 can play that game.

  12. Razorhead says:

    Het ziet er naaruit dat allen Chubby en ik naar de meeting komen...

    En elk dubbel zo veel snacks mee nemen :)

    Toch vriendelijk dat we de meeting in jouw huis mogen houden, zelfs als jij er niet bij bent, SamRai.

  13. SamRai says:

    Uhm, to late, changed my vote the second you changed yours, I'm one step ahead of you.

  14. Razorhead says:

    Jij neemt nog steeds meer eten mee :)

  15. SamRai says:

    Het is mijn huis, ik heb zowiezo meer eten, niet dat ik het moet delen :d

  16. SamRai says:

    Laten we hiermee stoppen , want ik kan 1 stem per pc per browser uitbrengen en we weten allemaal hoe dat eindigt :D

  17. SamRai says:

    En al gemerkt dat we een boel views uit duitsland hebben? Zover ik weet ging geen enkel lid toch naar duitsland hé? Dat betekent dat we duitse fans hebben!

    Duitsland BANZAI!

  18. Razorhead says:

    ik heb 7 computers, waarvan 5 met meerdere browsers, dus kom maar op :D

  19. Razorhead says:

    Ja, Duitsland stalkt ons :/

  20. SamRai says:

    Ik heb er waarschijnlik meer op men gelijksvloers, ik heb er zoveel dat ik nog nooit de moeite doe om ze te tellen, neem daar dan nog eens bij dat ik met men pa's computers bijna elke pc van een zeker groot bedrijf kan overnemen :)))

    Nee, Duitsland is awesome! Onze eerste lezer die niet in de groep zit!

  21. SamRai says:

    IS dat wraak voor het trollen met de giga wolk?

    Zonee, je suckt met html, zoja, DOE DIE IDIOOT GROTE NYAN WEG!

  22. Razorhead says:

    Jij ziet een grote Nyan ? Ik zie eeen wit scherm.

    Ik probeerde een afspeellijst te embedden, maar het backfirede,, en ik ben bezig met het op te lossen, maar ik poste eerst op jouw nieuwe post.

  23. Razorhead says:

    Je hebt echt de makelijkste methode gekozen, hé ?
    5 seconden op Google is all it takes.

    Ik kon dat ook, maar ik probeer nu een playlist te maken. Wat met Youtube blijkbaar onmogelijk is.

    Ik wou het trouwens op Youtube doen, omdat dat makkelijker is om later andere liedjes toe te voegen.

Leave a Reply