• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.

Hey iedereen.

Ik dacht, we hebben al een Review/Preview categorie, en een art categorie, maar er zijn nog zoveel andere leuke dingen die we hier zouden kunnen posten.
En toen begon ik eens diep na denken: Wat is er zo anders, uniek aan de Japanners dat wij het hier zouden kunnen posten ?
Opeens schoot het me te binnen: Muziek natuurlijk !

Japan staat er om bekend om gestoorde, snelle elektronische muziek die bijna niemand kan naspelen, maar ook om rustige, relaxerende en gewoon mooie muziek.

Dus daarom ben ik blij om aan jullie een nieuwe categorie voor te stellen: Muziek !


Als eerste song besloot ik een background-theme uit een bekende Japanse videogame-reeks te nemen, genaamd Night of Knights, of Flowering Nights.



Dit liedje komt uit de bekende Japanse Bullet Hell Shooter gamereeks "Touhou".
Dit is eigenlijk de theme music van één van de bazen in het 7de spel van de reeks, genaamd Sakuya (het character, niet het spel).

Om nog maar eens aan te tonen hoe onmogelijk het liedje is om nagespeeld te worden, heb ik hier een versie met sheet music.



In het spel is Sakayu de Head Maid van het Castle, wat een zeer hoge functie is, aangezien bijna iedereen die er woont een maid is. Ze heeft in het spel grote skill met werpmessen, en de kracht om de tijd te manipuleren.

Maar dit is allemaal ondergeschikt aan het feit dat ik het een zeer leuk en energiek liedje vind.


Oh ja, en ze draagt pads- *knifed*.

4 Responses so far.

  1. Razorhead says:

    Sorry voor de verplichte reference daar aan het einde, maar ik kon het niet weerstaan.

    Voor diegene die geen flauw idee hebben waar ik over praat, hier is een uitleg: http://knowyourmeme.com/memes/sakuyas-breast-padding#.TkGLeWHD5aU

    Oh ja, SamRai, ik verontschuldig mij al om jou bijna in extase te brengen omdat je dacht dat Chubby of Wyvren hadden gepost.

  2. SamRai says:

    Ik zou dat kunnen spelen, maar ik wil het gewoon niet...

    Als ik het goed begrijp wordt die ene scout achtervolgt door een meswerpende maid die pads draagt, onderweg voegen er zich bij haar, 1 moe, 2 lolis en 2 travestieten.

    Ik zal het spel eens testen, en natuurlijk inspireer je ons zo ook voor de game categorie, wat moeilijk zal gaan als we dit blog niet 18+ willen maken aangezien zo'n 80% van de japanse spellen eroge zijn...

    En ik had niet gedacht dat één van die 2 postte want ik betwijfel dat ze god genoeg met hun computer overweg kunnen om te weten hoe je een [] typt.

    http://www.youtube.com/watch?v=6HygKgYvZwA&feature=player_embedded#at=158
    Versie met vertaling.

  3. SamRai says:

    Uhm... Nu ik het uitkijk is er meer anders dan de vertaling...

    Heb het spel gespeeld, het is awesome, ik zal de komende dagen van men leven eraan wijden om het uit te spelen (de eerste windows versie)

    Het ergste is waarschijnlijk dat het verhaal in dat clipje beter is dan in het spel want van wat ik gezien heb is het verhaal: Ah, ik heb zin om eens snachts buiten te gaan wandelen want er zijn demonen, dan komt er een random demon boss, zegt het meisje, "je mag mensen opeten hoor", vraagt de demon "mag ik jouw opeten?" antwoord het meisje, "Ooit gehoord dat goede medicijnen bitter smaken <3" En pownen ze elkaar.

  4. Razorhead says:

    Ik heb het spel zelf nooit gespeeld, maar ik vind de muziek awesome.

    Nee, het spel heeft niets met die flash te maken, die flash was fan-made, geloof ik. Trouwens, die versie met vertaling en random pauses was hilarisch.

Leave a Reply