• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.

als er een gevecht is tussen Luffy (one piece ), Natsu (fairy tail), Edward (fullmetal alchemist) en Ichigo (bleach) wie gaat er winnen volgens jullie?


ik zal voor een tijdje geen post meer zetten omdat ik op reis dus ik zal mischien ook niet kunnen meedoen aan dit debat.

-Achubbychild-

13 Responses so far.

  1. Razorhead says:

    Ik ken Natsu en Edward niet, maar ook al ken ik ze niet, Luffy wint toch.

  2. SamRai says:

    UHmmm... Niemand kan ichigo zien als hij een shinigami is.

  3. Razorhead says:

    Luffy kan toch zijn [PLOT SPOILER] gebruiken om de [PLOT SPOILER] van Ichigo te registreren ?

  4. ik weet dat het een hele moeilijke strijd gaat zijn maar ik denk dat alle characters iets goed hebben waardoor het nog een gelijkspel kan worden.

  5. 1.we smijten Luffy int water
    2.we steken Natsu in een vervoersmiddel
    3 epic fight tussen Ichigo en Edward

  6. SamRai says:

    Tenzij je het over de manga hebt en er dingen zijn waarvan in niet weet heeft Luffy alleen de battle versie. Als Ed ze kan verassen wint hij, hij moet ze maar aanraken en hun hele lichaam laten imploderen. Maar anders verliest edward tegen ichigo aangezien Edward vecht door zen omgeving te gebruiken en we ichigo laatst bergen zien vernielen hebben met een kleine beweging, maar ik heb niet meer gekeken sinds het SPOILER (eigenlijk niet als je mee bent met de anime maar toch) &!é"h gevecht (kijk wat er onder de tekens staat op je keyboard).

    Maar als je naar fairy tail kijkt weet je dat Natsu iets random gaat opeten en iedereen gaat ownen.

  7. SamRai says:

    Ik had jouw comment niet gelezen, maar toevallig wel geantwoord.

  8. Razorhead says:

    In [PLOT SPOILER] zagen we Luffy vechten tegen [PLOT SPOILER] en daar wou [PLOT SPOILER] Luffy's Gomu Gomu no Pistol gebruiken om Luffy's [PLOT SPOILER] af te [PLOT SPOILER]en. Luffy [PLOT SPOILER]de dit, en deze vorm van [PLOT SPOILER] geeft je ook de kracht om andere personen aan te [PLOT SPOILER]en.

  9. Razorhead says:

    Dat zijn veel [PLOT SPOILER]'s.

  10. SamRai says:

    Duurde een tijdje voor ik het doorhad maar je hebt het over p!y&qi toch? Inderdaad maar ik denk niet dat hij het voldoende beheerst om tegen iemand onzichtbaar en onhoorbaar te strijden.

  11. Razorhead says:

    Ik heb het inderdaad over [PLOT SPOILER], en over het beheren, daar denk ik dat je over gelijk, maar Luffy kennende, zou hij gewoon Gomu Gomu no z(ç'p uitvoeren en hopen dat hij geluk heeft, en anders smijt hij gewoon water overal om hem zo te zien.

  12. SamRai says:

    Pfff... Waar blijven wyvren, afro en Lazer. Maak me niet wijs dat wyvren en lazer geen internet hebben, en afro zei iets over lid worden maar ik heb niets meer over hem gehoord. En Sean, jij wou toch iets posten vandaag, je hebt het waarschijnlijk niet gedaan omdat Nero zoveel gepost heeft maar ga je gang maar, kzal morgen niks posten.

  13. sry dak ik zoveel heb gepost want kga morgen op reis dus ebk een beetje meer gepost omdatk gin internet daar ga hebben.

Leave a Reply