• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.

Ik vertrek morgen op kamp en zal voor een hele tijd dus niet kunnen posten. Daarom wou ik hoe dan ook een post maken. Maar mijn creativiteit schoot mij tekort, dus dacht ik, wat doen de grote bedrijven dan die anime uitzenden? Het antwoord is simpel, een recap! Ik zal jullie vertellen wat de hoogtepunten waren van de laatste maand(en), wat moet bekeken worden en nogmaals goed klagen over de afwezigheid van bepaalde leden!



Ik zal enkel dingen noteren die kort zijn, zoals anime films, ova's, series die nog niet lang bezig zijn.

Angel Densetsu; bekijk het zeker, het is maar zo'n 40 minuten en is die tijd zeker waard
http://www.megaupload.com/?d=VV2DRH40
Dantalian no Shoka; waarschijnlijk de beste nieuwe serie van het seizoen
Ep 01
http://www.nyaa.eu/?page=torrentinfo&tid=228551
Ep 02
http://www.nyaa.eu/?page=torrentinfo&tid=230386
Ep 03
http://www.nyaa.eu/?page=torrentinfo&tid=232370

Bibliografy, de manga van Razor
http://bibliography.gaijinmanga.com/main.php?ch=1&pg=1

The Embodiment of Scarlet Devil, het eerste deel dat voor windows uitkwam van de spelreeks waar Razor over sprak, zeker de download waard
http://www.megaupload.com/?d=2JZE3LRY

Mijn eigenlijke reden voor het posten van deze recap was eigenlijk de lak aan downloads van de MU links, van de MU links die ik heb gegeven bij mijn en Chubbys reviews. Omdat er nog geen één download was gemaakt kan ik enkel aannemen dat jullie er niet naar gekeken, wat ik eigenlijk heel triest vind, aangezien ik ook nog niet naar Bibliografy gekeken heb. Als we elk vanalles staan te posten en elkaar aan te raden, maar geen van ons kijkt naar hetgeen de ander over schrijft, dan staan we hier voor niets te schrijven. Dus besloot ik dit te maken, een soort lijst met dingen waar we over schreven als extra herinnering.

Ik zal vanaf morgen tot de 20ste weg zijn, dus laat ik het blog aan jouw over, Razor , Chubby zou nu ongeveer terug moeten komen dus zal je niet alleen zijn. Razor, het is ook jouw taak om de andere leden, op welke manier dan ook, te bereiken en er alles aan te doen om ze hier op het blog te krijgen.

Zonder dat ik het beseft heb is posten in dit blog iets dagelijks geworden, ik denk nu dat ik het zal missen, dus aan al mijn trouwe volgers. Sayonara! Tot binnen 10 dagen!

2 Responses so far.

  1. Razorhead says:

    Ciao SamRai !

    Ik zal wel op de blog letten terwijl jij weg bent !

    Ja, ik heb nog niet gekeken, maar ik heb nog zoveel animes op standbye staan dat ik voorlopig geen tijd heb, sorry.

Leave a Reply