• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.

Eens zien wie van ons het meeste internet/basis kennis heeft, post hoe ver je raakt (zonder te cheaten) daarna helpen we elkaar.

TheHardGame

26 Responses so far.

  1. 16, nu gaat het echt nie meer, kga wenen

  2. SamRai says:

    Kzit nu vast op Quest 13: True

    Kvond quest 6 hilarisch, kzat er even vast tot ik snapte wat voor source en dan vond ik het gewoon hilarisch.

  3. SamRai says:

    Ik ragede op men keyboard en 13 was gefixt, kzit nu op 17 vast. Wil je een hint voor 16?

  4. Yes, free St00f plox, ksnap de testikelen van quest 16. En ja vraag 6 was hilarisch kad nie verwacht dat daar te vinden

  5. Razorhead says:

    Ik zit vast op quest 6...

  6. SamRai says:

    "This is not the answer" is deel van het antwoord op vraag 16, "iswot" of welke letter daar ook stonden, kweet et nie meer zeker, is geen deel van het antwoord.

    Hint voor razor: page.

  7. Razorhead says:

    Heb hem, ik moet toegeven dat die grappig was. Wel irritant dat ik er meerdere keren zo dicht was was, maar het niet realiseerde omdat mijn browser in het nederlands stond :/

  8. Zomaarwat says:

    Ook ik zit vast aan 6.

  9. Razorhead says:

    Het helpt als je een engelstalige browser hebt, dan vang je het onbewust sneller op :)

  10. SamRai says:

    Zom nog een hint voor zes, mijn hint komt na "The".

    Voor dertien: denk als een computernerd.

    Goed zo! jk

  11. Razorhead says:

    jk... Just Kidding ? -_-

  12. Razorhead says:

    13... Serieus ? Dat was zo belachelijk makelijk dat ik het niet eerder inzag.

  13. Razorhead says:

    15 is vreselijk irritant. Zeker omdat ik nooit de Star Wars-films gezien heb.

  14. SamRai says:

    Stop met dubbel posten. Dan nog heb je dit vaak genoeg gehoord, het is niet de extreem obviouse, waarschijnljik maakt zo'n 1 op de 5 films er een reference naar.

    Nu zit ik op 20 :D

  15. Zomaarwat says:

    quest 25 How to triforce ? help?

  16. Razorhead says:

    Help met 16 please ?

  17. SamRai says:

    Voor zestien, een deel van de bovenste hint is het antwoord, de onderste hint zit niet in het antwoord.

  18. SamRai says:

    Ik zit nog op 20...

  19. Razorhead says:

    Heeft 17 iets te maken met LoTR of een telefoon ?

  20. SamRai says:

    Is 17 Ring? Je moet een synoniem geven, denk in de richting van games.

  21. Razorhead says:

    Nog steeds op 20 ? Ik ook.

Leave a Reply