• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.

Tijd om te tonen hoe goed je met Photoshop bent! De bedoeling van deze wedstrijd is om een wallpaper te maken met de naam Tai Yugen ergens goed zichtbaar en deze in te zenden naar mij of Razor, liefst mij, ik edit deze dan in deze post, uiteindelijk zal er een winnaar gekozen worden en die krijgt... Ja, wat krijgt hij? Ik ben er nog niet helemaal uit. Het is afhankelijk van het aantal deelnemers. Als er maar één deelnemer is zal er slechts een hele kleine prijs zijn dus. Denk wel, je kan misschien zelf admin worden als je dat wilt! Maar om jullie te motiveren is er de minimumprijs van van een het grote bedrag van 1,90 dollar op Paypal!

Regels:
  -Geen werk stelen van anderen
  -De naam Tai Yugen moet duideljk zichtbaar zijn
  -Er is geen limiet op het aantal inzendingen per persoon
  -Ik kan er niet meer verzinnen

Denk eraan, je maakt veel meer kans om te winnen als je wallpaper anime of Skyrim related is.

1ste entry: Against the wall (SamRai)


2nd entry: Ace Ablaze (Razor)


 3rd derp: stopet ije nol


Ik zal lui zijn en men gekende Ippo wallpaper gebruiken xp
Oh en de rainbow versie gemaakt op verzoek van Chubby staat linksboven.

PS: als jullie toch bezig zijn, we kunnen ook wel een banner gebruiken.

13 Responses so far.

  1. Razorhead says:

    Ik ga ook lui zijn ;)

  2. Razorhead says:

    P.S. mijne is een klein beetje samengedrukt, klik voor volledige versie.

  3. Zomaarwat says:

    Maar ik suck met Photoshop!

  4. Emphasize says:

    Hey
    http://i.imgur.com/R7OxL.png

  5. SamRai says:

    Gebruik dan Paint.

    @Emph, nice effecten maar whats up met die random blauwe en oranje strepen door de text?

  6. Emphasize says:

    Idk, das zo'n bekende designer truc om flow in je werk te steken maar hie failde t :p

  7. SamRai says:

    If you don't mind, kzou graag eens de .psd willen, der zitten veel effecten in die ik wel eens zou willen leren.

  8. Emphasize says:

    Sorry, can't share government secrets. Ik wil wel lessen geven ofzo, kheb er nog verkocht vroeger xd

  9. ok ik zou willen meedoen ma dan alsk iets af eb oe kunnen jullieet dan zien?

  10. SamRai says:

    Zend et naar mij, tis waarschijnlijk te grot veer de meeste img hosting sites dus zend het gewoon naar mij.

  11. damn inspiration has left mesha T^T

  12. Zomaarwat says:

    Fine, I give up. I'm not making anymore attempts.

  13. SamRai says:

    Kom op mensen, we hebben meer nodig, even verduidelijken, iedereen mag deelnemen hé, niet enkel de leden.

Leave a Reply