• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.











De anime is 5 afleveringen lang elk 30 min maar al die afleveringen zijn even prachtig. Het was een anime over verraad,wraak en vriendschap die heel goed naar boven kwam de tekenstijl was ook zeer mooi zeker bij de gevechten maar soms duurden de gevechten maar 2 seconden lang maar het bleef toch prachtig. Wat me ook is opgevallen is als Afro zijn vriend niet bij hem had was de anime bijna stil.

Er is ook een spel van gemaakt en die is ook goed behalve dat je hem in 1 dag kan uitspelen(wat ik net heb gedaan) maar anders was het een goeie hack en slash game maar op sommige ogenblikken bleven er maar enemies aankomen wat op den duur saai begon en dat je soms in de donkerste hoekjes iets moet doen om verder te geraken. maar anders heb ik echt van het spel genoten.

De anime en het spel zijn niet precies hetzelfde er zijn een paar dingetjes verandert, het is beter dat je eerst de anime kijkt want ik vond het spel minder duidelijk.

Sams 2 cents: Geweldige anime met prachtige animatie gemengd met twists en realisaties. Het verhaal is niet altijd even duidelijk maar p het einde komt alles samen. Deze anime is trouwens Engelstalig.

9 Responses so far.

  1. SamRai says:

    Hey Chubby, nu je zover zit, ik stel voor dat we het vervolg samen bekijken.

  2. is er een vervolg????????????????????????(die moet ik zien)

  3. SamRai says:

    Yep, een film. Die bij mij kan bekeken worden in gloriese 1080p. Al overhaald?

  4. wanneer kan ik dan es na je huis komen?

  5. Razorhead says:

    Glorieuze, is het woord dat je bedoelt.

    Ik ik zal deze eens bekijken, na Angel Dentetsu (die morgen komt, want ik heb net Season One van Bakuman uitgekekenà.

  6. SamRai says:

    *Densetsu
    *Uitgekeken
    *Ik zal

    Laten we geen Grammar Nazis worden hier, niemand wordt graag op zijn fouten gewezen.

  7. Razorhead says:

    ...
    Ik heb net 10 minuten je bericht bestudeerd, alvorens te concluderen dat het perfecte spelling heeft.
    Trouwens, wist je dat het meervoud van 'nazi' in het Nederlands 'nazi's' is ?
    Dus indien het bericht in het Nederlands geschreven zou zijn, zou je het fout hebben. Maar de Engelse vorm is, zoals jij zei, 'nazis'.

  8. SamRai says:

    Lol. Ik wist het niet het niet, het was een gok. je zou denken dat je in jouw reactie geen fouten zou willen schrijven maar dan maak je er toch, maar genoeg hierover, we gaan off-topic op arme Chubbys post.

    Jouw kennende zal je niet stoppen tenzij jij nog fouten uit mijn text haalt dus amuseer je maar, ik heb er speciaal voor jouw een paar geplaatst.

  9. Razorhead says:

    Het is niet niet leuk wanneer je het express doet. -_-

Leave a Reply