• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.



























ik heb eergisteren deze twee prachtige animes geken namelijk Baccano (de linkse afbeelding) en Durarara ( de andere afbeelding). deze animes hebben alletwee iets speciaal dat is namelijk dat ze eigenlijk alle soorten gernes zijn (bij durarara wat minder) en dat je er moeilijk een korte inhoud van kan geven zonder te spoilen en dat komt vooral omdat deze animes niet echt hoofdpersonages hebben, meestal gaat het over meerdere mensen en de afleveringen zijn er veel switches en zeker niet op 1 persoon gericht maar iedereen is in het verhaal belangerijk voor het plot zelfs al komen ze er maar 1 keer in voor.maar al bij al waren dit wondermooie animes waar ik heel hard van heb genoten en blij ben dat ik ze heb gekeken.
maar ik kan wel een link geven van de openingen van Durarara en Baccano:
Durarara(niet letten op de lyrics):Opening 1
Baccano:Opening 1
(het lukte niet om ze up te loaden -_-).
ps: voor de domme mensen: deze animes zijn gemaakt door dezelfde schrijver


SamRai:
De 2 anime waarvan men kan zeggen dat ze over elk genre heen gaan! Nou ja, vooral Baccano dan. Als je er naar kijkt raad ik je dan ook aan om eerst Baccano te bekijken of tenminste een paar Afleveringen van Baccano te bekeken hebben voor je aan Durarara.

Baccano is een enorm moeilijk te beschrijven anime waar alle genres is voorkomen. Ik overdrijf niet, noem een genre en het zit erin, actie, horror, thriller, romantiek comedie, ik zou lang kunnen doorgaan maar ik wil Chubbys post niet in zo'n monsterpost veranderen zoals de mijne iets te vaak zijn. Baccano gaat over alchemie, de maffia, goudmijnen en nog zo veel meer!
Laat je niet ontmoedigen door de vele personages, je zult ze allemaal leren kennen zolang je je tijd neemt. Ik raad je dan ook aan je tijd te nemen met het bekijken van de anime want als je alles in een dag of 3 bekijkt en daardoor bij het einde nog niet de namen kan herinneren van de personages.

Durarara: zie Baccano maar meer rond de personages gecentreerd in een modernere (hedendaagse) setting met meer twists en een betrekender mysterie dat niet gespoild wordt in aflevering 1.

5 Responses so far.

  1. SamRai says:

    Wow, tegelijkertijd gepost. Mooie review van 2 mooie animes, ik denk dat ik hem zal editen om mijn mening er ook over te geven aangezien dit wel erg speciale animes zijn. En maak je niet druk om uploads, die speler links beneden fixt dat wel :)

  2. het is meer voor het clipje dat er bij is dat ik ze er heb opgezet.

  3. ah ja nu snap ik het

  4. Razorhead says:

    Wow, die Yahoo speler speelt dat gewoon af.

    Awesome.

  5. SamRai says:

    Geedit met mijn review :)

Leave a Reply