• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.

Goede meeting, ondanks het feit dat we wat gesidetracked zijn geraakt met het spelen van "Super Meatboy" en "Beat Hazard", we hebben daar waarschijnlijk meer op gespeeld dan anime te kijken.
De zaal was subliem (dat vond ik toch) het was geweldig dat we op ons gemak alleen waren. De reden dat we zo weinig anime bekeken hebben is dat beoaalde leden niet mee waren met wat we moesten zien.
Ik heb ook een nieuwe natuurwet ontdekt, hoeveel mensen er ook zeggen dat ze zullen komen, uiteindelijk zal slechts iets meer dan de helft afkomen.


Wij die er waren
SamRai
Chubby
Razor (at least halfway trough)
Zom
Lazor

Failures in life
Afro\Grimmjow (said he'd come, then dissapeared)
Emphasize
Wyvren (had an actual good reason)
Thrope (last minute bail)



Code Geass               07
Fate/Stay Night          05
Sayonara Zetsubou Sensei 03
Hajime No Ippo           08 - 09
Nichijou                 09
Xam'd Lost memories      04
Gantz                    04 - 05
Medabots                 02


We hebben geen Break Blade bekeken :'( Soz iedereen.

Ben trouwens geinteresseerd geraakt in de manga van Gantz, heeft iemand die toevallig liggen of weet iemand of ze die hier al verkopen?

Oh en Lazor die zei dat hij niet wist waar de anime te downloaden, ik heb een f'n giant post gemaakt over hoe je elke anime kan downloaden, het staat zelfs rechts bij important posts, of dacht je dat dat gewoon mooie tekeningetjes waren??

9 Responses so far.

  1. SamRai says:

    lol, tschiet me net te binnen dat ik nog een versie op men schijf had staan die waarschijnlijk wel werkt.

  2. Emphasize says:

    Jmoe de volgende ki shit zeggen tegen ik, kwaren in brussel vint

  3. Razorhead says:

    Halfway through ? Toen dat ik aankwam hadden jullie nog maar 2 episodes bekeken :P

    De zaal was inderdaad leuk, maar het was... leeg, of zo.
    Ik vond SamRai's tuinhuis leuker, omdat het volledig vol stond met random dingen, en omdat er twee zetels achter elkaar stonden.

    En het feit dat SamRai's moeder soms random croque-monsieurs kwam brengen.

  4. sam voor gantz moet je anders es kijke op http://www.archonia.com/mangashop/en/

  5. SamRai says:

    Razor, ten eerste, jij bent duidelijk niet op de daken geweest en ten tweede, je wil niet weten waar die crocue monsieur vandaan kwamen.

    En ke chubby, khad gehoopt het ergens dichtbij te vinden.

  6. Zomaarwat says:

    Best mooie tekeningetjes.

  7. Ej ej, de volgende keer kom ik zeker, ik dacht da nero zondag ad gezegd tegen me, tspijt me

  8. SamRai says:

    Tis goe, khad dit moeten zien aankomen met alle nieuwe leden.

Leave a Reply