• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.

Ik wou dit gewoon even delen met jullie, dit is wat google zei toen ik "Why" intypte, de onderste kende ik al maar de andere is nieuw.



Ze hebben ons gehoord ! Ze hebben het verwijderd ! Ze hebben onze ip's !
Vlucht, nu het nog kan !

 Zoals altijd, rood by Razor.

5 Responses so far.

  1. wij zijn dat niet google liegt tegen ons!!!

  2. SamRai says:

    *monotone stem
    Hoe komt google daar nou bij, wij doen heeel amusante dingen. Zoals het meel spel of encyclopedieën lezen. Tussen het breien en mijn middagdutje in ga ik soms zelf wandelingen gaan maken door de bossen. Bossen zonder dieren natuurlijk want die konijnen dragen ziektes. Soms brei ik zelf zonder mijn veiligheidshandschoenen aan te doen!

  3. Razorhead says:

    [THIS MESSAGE HAS BEEN DELETED BY AN GOOGLE™ EMPLOYEE]

  4. SamRai says:

    Tis nie weg bij mij, vast omdat ik google.be gebruik. Ze hebben vast bij elk land wel enkele zulke, google is zo'n trol :)

  5. razor bij mij komt het als eerste.

Leave a Reply