• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.

De volgende meeting zal gehouden worden op zaterdag 8 oktober. Er is wel een grote verandering deze keer, door het grote aantal leden zullen we een zaal moeten huren, iedereen zal dus wel 1 euro moeten betalen om de zaal te huren. Ik moet weten wie er allemaal komt want als we met weinig zijn hoeven we dus geen zaal te huren.

EDIT: 8 of 9 oktober dus, houd je weekend vrij, we werken het zo snel mogelijk uit.


1 groot nadeel, zover ik weet is er maar 1 zetel in die zaal, ik zal kijken wat ik eraan kan doen maar anders zullen we het moeten doen met de chique en comfortabele bureaustoelen die daar rond liggen.

Zeg het dus zeker als je komt want ik moet toch weten met hoeveel we zullen zijn. Als je problemen hebt met het betalen van de ingangsprijs, we hebben daar begrip voor en zullen als gemeenschap zien wat we kunnen doen om het geld in te zamelen, misschien een pannenkoekenverkoop of zo. (Ik ben al van plan om Chubbys vertaalde manga halflegaal te verkopen.)

17 Responses so far.

  1. Emphasize says:

    Je post op 1 okt dat de volgende meeting op 1 okt is? Nice going! Hoeveel kost 't totaal voor de zaal en zullen er pintjes zijn?

  2. SamRai says:

    Oh damn, 8 oktober, zal geedit worden.

  3. SamRai says:

    1 euro per persoon, en alles moet meegenomen worden door degenen die komen, als er iemand pinten meeneemt dan hebben we er, houd ze wel verborgen. Jij kwam toch niet naar de meetings?

  4. Razorhead says:

    Als het zaterdag is, kan ik onmogelijk komen. Zondag kan wel.

  5. Razorhead says:

    Hierdoor wou ik dit weekend, dan hadden de andere leden meer keuze.

  6. SamRai says:

    Zondag zal misschien gaan... Ik kan het niet verzekeren maar ik zal het proberen.

  7. Razorhead says:

    Oh en, vertaalt Chubby mangas ?

  8. SamRai says:

    Ja, hij is bezig met het leren van Japans om te scanlaten, Dat moest je toch al weten?

  9. Razorhead says:

    Ja, dat wist ik, maar ik dacht dat hij het deed om tekst in anime te vertalen ?

  10. SamRai says:

    Dat ook, maar het zou zonde zijn om de kennis te verspillen door enkel dat te doen.

  11. ik ben dit weekend vrij dus voe mij ist goed

  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.
  13. Emphasize says:

    Kgan wel neki komen na junder feestje, elk nen euro vo de zaal en e baksje pintjes e :p

  14. SamRai says:

    yep, altijd al afgevraagd hoe anime zat aanvoelt...

  15. Zomaarwat says:

    14 uur, right? En waar is de zaal?

  16. SamRai says:
    Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Leave a Reply