• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.


EDITED

Hey iedereen.
We zijn hier om de volgende meeting te bespreken, die dus niet doorgaat op maandag 31 oktober.

Omdat zondag waarschijnlijk niet meer gaat (te dicht bij voor iedereen (tenzij dat iedereen kan, ik kan alvast)), moeten we dus na maandag. Omdat we nog een tweede meeting willen houden deze vakantie, zouden we de meeting het liefs op dinsdag of woensdag houden.

Kan iedereen diegene die nog geen geen volgers zijn (ons eerste vrouwelijke lid), of degene die nooit online komen (Aaaaaaaaaaaafroooooooooooooo !!!!) waarschuwen ?

Tot dan, geniet van deze Halloween afbeelding om de slechte nasmaak weg te spoelen.

EDIT: Er kan een meeting komen naar het einde van de vakantie toe, als het echt niet kan zal hij misschien nog op maandag kunnen, iedereen, zeg je datums!

41 Responses so far.

  1. SamRai says:

    Bij mij kunnen er deze vakantie geen meetings gehouden worden.

  2. Razorhead says:

    FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU...

  3. SamRai says:

    Vanaf nu is het verboden om woorden langer dan 12 tekens te gebruiken omdat die de layout breken.

  4. Razorhead says:

    Ik ben de hele vakantie vrij.

    Die FUU is hilarisch. Hier gaat hij gewoon onder de zijbalk door, maar hij doet iets raars met de recent comments box. :D

  5. Razorhead says:

    En dankzij jou tel ik mijn woorden nu.

  6. Emphasize says:

    Eerste vrouwelijke lid? This is blasphemy.

  7. Razorhead says:

    Wanneer, Chubby, wanneer ?

  8. alle twee de dagen liefst woensdag

  9. Emphasize says:

    Sean in een jurk telt niet als vrouwelijk lid.

  10. SamRai says:

    ^Ik lolde^

    Shit, zebben ons door, twas toch een goed halloweenkostuum.

  11. SamRai says:

    Woensdag kan niet, en Wyvren kan niet op vrjdag zaterdag en zondag, ik stel donderdag voor.

  12. voe mij is da ook goed

  13. Razorhead says:

    Zoals ik al zei, donderdag is vrij voor mij. (Rijmen FTW !)

  14. Emphasize says:

    Ik wacht nog steeds tot jullie endelijk zeggen wie t vrouwelijk lid is xd

  15. bij wie houden we het?

  16. ik dacht dat je bij de eerste comment bedoelde dat het niet in de zaal kon zijn omdat als ik nu denk bij jouw denk ik automatisch de zaal.

  17. SamRai says:

    Dat bedoelde ik ook daadwerkelijk. Maar de situatie is veranderd.

    En Emphasize, ons eerste vrouwelijke lid = Razor
    De eerste vrouw die lid werd = Celine

  18. Emphasize says:

    Oke, eindelijk, dank u.

  19. Some people should die...... from herpes!
    and gelijk welke dag is goe voor mij verwittig me gwn sowieso via sms.

  20. Razorhead says:

    Is dat een reference naar iets ?

  21. Emphasize says:

    Reference naar je voorschrift voor de apotheker?

  22. Zomaarwat says:

    Sorry, zag het nog maar net staan, kan toch alleen zondag komen.

  23. SamRai says:

    Huh :( Kan iemand Wyvren contacteren en vragen of hij nu al zeker is of hij donderdag kan? Zeg gwn dat hij dringend naar tblog moet kijken. Kheb geen geld op men gsm.

  24. hij kan niet ik moest het zeggen in zijn plaats.

  25. SamRai says:

    GRUUUUUH... In dat geval zal het waarschijnlijk op zondag zijn, ik raak deze verplaatsingen beu.

  26. ik ook. zondag ben ik vrij dus tis nie zo erg ik denk dat we de volgende keer eerder moeten beginnen met plannen.

  27. Razorhead says:

    Wauw. Was er maar iemand in je buurt die je er de hele tijd aan herinnerd om meetings te plannen. Dat zou handig zijn, nietwaar ?

  28. Razorhead says:

    Maar dan moet je natuurlijk ook luisteren, denk je niet ?

  29. SamRai says:

    Laat ik je erop wijzen dat die reactie ongelooflijk kinderachtig overkomt.

    We hadden er één gepland in in de vakantie, dan mocht ik die niet meer houden van men ouders, die veranderden dan weer van gedacht maar ik moest hem zo laat mogelijk houden. Dan moest ik rekening houden met Wyvren die de laatste 3 dagen niet kon. Dan bleek het dat hij helemaal niet kan komen en om Zom te laten komen moest ik hem weer aanpassen. Als jij al deze veranderingen op korte termijn kan voorspellen wees dan mijn gast. Omdat jouw lege weekplanning niets van verandering ondergaat moe je niet gaan zeuren als klein kind.

    Ik heb dit 3 keer opnieuw moeten schrijven omdat ik het te beledigend vond.

    Neem het niet te persoonlijk, zoals je meestal doet, jullie weten dat hoe later het wordt, hoe eerlijker ik word.

  30. Razorhead says:

    Veel van deze oorzaken ( Wyvren, Zomaarwat) konden we al op voorhand weten, moesten we de planning vroeger hebben vastgelegd. Toen we donderdag besloten om op Halloween een meeting te houden, zei jij 'ik maak er wel een post over'. Zaterdagavond was hij er nog steeds niet. Ik heb dan een post geschreven om iedereen aan de meeting maandag te herinneren, alvorens erachter te komen dat jij had gezegd dat deze niet doorging. In een P.S. op het einde van een preview. Waar bijna niemand hem opmerkt. Indien dat bericht er donderdag al geweest was, hadden Wyvren en Zomaarwat hun planning eerder kunnen doorgeven, en zaten we nu niet in deze situatie.

  31. Emphasize says:

    http://doodle.com/
    Ik gebruik die site om opnames te regelen voor de film waar ik aan werk, moet ook werken voor meetings van hier.

  32. SamRai says:

    Uhm? Dat van Wyvren is nog maar veranderd, zondag had ik al gehoord dat hij de laatste 3 dagen niet kon en pas dinsdag wisten we dat hij helemaal niet kon. Zoals ik zei, stop met erover te zagen, je hebt gezien hoe iedereens planning steeds veranderd, maar zoals ik zei,goed dan, regel jij alle meetings maar.

    Doodle ziet er handig uit, we zullen het gebruiken.

  33. waar en om hoe laat is dat eignlijk?

  34. Emphasize says:

    Zandstraat 83 14u denk ik

  35. oeie,is er daar soms een tram halte in de buurt, anders graak ik niet thuis xd. Ik zal thuis eens vragen of ik mag, zo wel zie ik jullie daar dan wel hé ^^

Leave a Reply