• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.

Ik noem deze tekening The Other Dimension dat zie wel waarom, maar de ene kant moet "evil" voorstellen en de andere "good".


hopelijk vinden jullie het mooi en als je iets ziet dat ik moet opletten de volgende keer zeg het maar :).

7 Responses so far.

  1. Razorhead says:

    Ik vindt het mooi, alleen dit template plaatst de tekts random rachts van de tekingen, doe de tekening op extra groot en dit is normaal gefixed. Ik had ook dat probleem.

  2. SamRai says:

    Kvind het idee achter de tekening goed, en je hebt iets geprobeerd met potlood. Maar het nut daarvan is juist vloeiende lijnen krijgen, probeer tijdens het inkten de lijnen snel te trekken, ook al komen ze misschien niet helemaal waar ze horen te zijn, het resultaat zal er mogen zijn.

    Zoals ik al eerder gezegd heb, jouw tekenstijl zal er veel van leren als je eens de chibi tekenstijl probeert.

    Eerlijk gezegd vind ik de tekening, let wel, daarmee bedoel ik dus hoe het getekend is, niet zo goed. Het eerie gevoel van de Evil zijde komt goed over en het afgrijzen op de vrouw haar gezicht is ook mooi. Deze tekening vind ik enkel goed voor zijn atmosfeer hetgeen erop gebeurt.

    Je hebt goede ideeën om te tekenen alleen slaag je er niet helemaal in ze te tekenen. Ik zal straks eens op een andere pc een experiment doen met je tekening, als het lukt zal je snappen wat ik bedoel. De lichaamshoudingen zijn dan wel weer erg goed.

  3. SamRai says:

    Oh en om de afbeelding te centreren en zo moet je html gebruiken alhoewel k ook niet precies weet hoe.

  4. Sam ik heb naar Chibi stijl gekeke ma kvind dat nie leuk om zulke schattige dingen te tekenen ik blijf bij men eigen tekenstijl en als ik zou willen maar ik wil het niet zou ik er langer kunnen aanzitten om het mooier te maken want ik zit er maar rond de 2 uur aan.

  5. SamRai says:

    Ik weet dat de schattige chibi stijl niets voor jouw is, maar ik weet ook dat jouw tekenstijl er profijt aan zou hebben als je de chibistijl wat probeert.

    Zoals een worstelaar betere reflexen kan krijgen door te waltzen, hij leert de waltz niet omdat hij het nodig heeft maar omdat het helpt bij zijn worstelen.

  6. oioioi samrai laat chubby child es zijn gedachtenflow volgen bij tekenen gaat het er meestal om om plezier te hebben in wat je creëerd en ik denk dat chubby dat heeft dus laat hem doen (dit was gn rage) en chubby epic tekening ma kdenk dat je meer intresse hebt in evil side want good side heeft e boom. maar tis toch epic

  7. SamRai says:

    Ik geef hem enkel advies omdat hij dat vroeg en als tekenaar voel je je echt niet gemotiveerd als je weet dat iedereen gewoon zegt dat het goed is zonder er echt bij stil te staan.

    Hier heb je de aangepaste versie chubby, de kleuren zijn een beetje messed up maarja:
    http://i820.photobucket.com/albums/zz130/samrai111/Graphic1.png

Leave a Reply