• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.

Ik zou dit liever niet in een post hebben geplaatst, maar aangezien dit de enige manier is om foto's te kunnen plaatsen, moest ik wel. Deze informatie is vooral voor SamRai bedoelt.


Click me for full-resolution !

Dit is een before-after picture, maar ik heb de woorden er niet opgeplaatst omdat dit het hele doel van deze afbeelding te niet doet.

Zoals jullie ongetwijfeld kunnen zien (dit klinkt veel te veel als Pintelon, het voelt raar aan om dit te typen), is met komst van ons logo de header foto verkleint, waardoor de plaatsing van de tekst verkeerd is, en dus een vreemd gevoel geeft. De tekst is ook minder goed leesbaar door het contrast van licht-donker, die eerst een versterkend effect gaf, maar door deze minieme aanpassing van de afbeelding er minder goed uitziet.

Aangezien SamRai de header heeft aangepast en dus de meeste kennis bezit van wat hij allemaal veranderd heeft, is hij de de beste persoon om deze kleine, maar belangrijke esthetische fout op te lossen.


Razor, uit !

EDIT Sam: Het blijkt dus dat photobucket de afbeelding tovallig naar de grootte van de blogwijdte resizede, nou blogger biedt gratis img hosting aan en aangzien dit toch al een nutteloze post is...

EDIT IN EDIT: ke, hem zichzelf laten hosten was misschien niet zo'n goed idee....

EDITCEPTION:

I FIXED IT!


7 Responses so far.

  1. Razorhead says:

    Grr, weet er iemand hoe die vervelende witte rand een mooie, zwarte wordt ?

  2. SamRai says:

    Mijn antwoord: geen idee.

  3. SamRai says:

    Ik heb gewoon opgezocht in de html waar de link die naar die afbeelding verwees was en die vervangen door een aangepaste afbeelding. Maar ik zal eens kijken.

  4. SamRai says:

    I Acidentally Blog

  5. SamRai says:

    There, I fixed it.

  6. Razorhead says:

    Congrats ! Happy it worked out !

  7. Razorhead says:

    Wow, met die shader ziet het logo er awesome uit.

Leave a Reply