• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.








Hallo iedereen.

Zoals jullie al hebben opgemerkt, heb ik een beetje onderhoud aan de blog gedaan vandaag.
Ik zal alle veranderingen eens opnoemen, dat jullie ze weten.


1.Veranderingen die iedereen ziet.



1.1 De Watchlist

De watchlist is terug ! Alle nieuwe leden, bv. Zomaarwat, kunnen nu meteen de anime zien die we momenteel in groep bekijken.

Kheb een betere watchlist gemaakt. Sam

1.2 Yibis One Piece Episodes

De RSS feed van yibis is terug, waardoor iedereen terug de nieuwste One Piece met goede subs kan bekijken, zonder de hele tijd hun website te moeten refreshen.


1.3 De Navbar

Omdat Chubby en Wyvren het lastig vonden steeds weer naar Blogger.com te moeten gaan om iets op de blog te posten, heb ik de navbar teruggebracht. En deze keer mooi doorzichtig zwart, dat goed in ons thema past.


1.4 Het Archief

Het archief is weer terug. Niet veel te zeggen hier, gewoon een esthetische verandering.


1.5 De Datums

Éen van de aanpassingen waar ik het meest trots op ben, ik ben erin geslaagd de Undefined-Undefined-Undifined bug onderaan de post te herstellen, waardoor alle posts nu de correcte tijd waarop ze gepost zijn weergeven.


1.6 De Playlist

Waarschijnlijk de meest opvallende vernadering, de playlist heeft nu autoplay, waardoor ik jullie allemaal gerickrold heb (totdat Samrai het weer uitschakeld, natuurlijk.). Ik heb ook een nieuw liedje, de Opening van Xam'd toegevoegd. Nogmaals, als jullie liedjes in de playlist willen, wees niet bang om het te vragen aan SamRai of aan mij.


2. HTML verandering. Vooral voor SamRai



2.1 Overbodige Gadgets

Ik heb alle overbodige adsense's en die overbodige linklijst bovenaan verwijdert, dit zou de pagina sneller moeten late laden. Voor ons twee maakt het misschien niet veel uit, maar voor Chubby met zijn 10 kb /s wel.
Het maakt de Lay-out pagina ook overzichtiger.


2.2 De Navbar

Ik heb de code die de navbar onzichtbaar maakt gedeactiveerd, maar hij staat nog wel in de HTML, moest je hem kwijt willen.


2.3 De Playlist

De playlist is geupdate, en de autoplay code is makkelijk herkenbaar en verwijderbaar.


2.4 Nota's

Ik heb mooi overal verwijzingen geplaatst, zoals gevraagd.



Zo, dat was het.
Ik ben nog niet helemaal tevreden, ik wil die dikke rand rondom de About Me gadget kwijt, maar kijk ik nog in. Ik zou ook de quick-edit knop terug onderaan een post terug willen brengen, maar ook daar heb ik nog geen oplossing voor gevonden. Maar ja, dat komt nog wel.

4 Responses so far.

  1. SamRai says:

    Goed gedaan Razor, ik zal wel de slider en thumbnails afwerken. De watchlist lijkt me nogal onnodig, zouden we het niet beter zijn eigen pagina geven in de balk en er meteen bijzetten wat we het laatst bekeken hebben, dan kunnen daar ook verzoeken gemaakt worden en kunnen we praten over de bekeken anime.

  2. Razorhead says:

    Oké, zal ik dan morgen doen.

  3. Razorhead says:

    Dat was het! Ik kreeg al een vreemd gevoel van verkeerdheid bij dat woord. Merci, Zomaarwat

Leave a Reply