• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.

De beslissing is genomen, ik weet welke spellen we zullen spelen. Team Fortress 2, dat gratis is, en Minecraft waarvan de meesten van jullie wel een account hebben en zo niet, dan vinden we daar wel iets op.


Voor Minecraft zullen we puzzels spelen in multiplayer, Chubby of Emphasize, jullie weten wat ik bedoel, als jullie even de naam kunnen geven dan kan ik er een filmpje van posten. Als iemand vrijwilliger wil zijn om de host te zijn, dan zou dat handig zijn, het bespaart me de moeite om weer op te zoeken hoe dat in zen werk gaat. Als jullie gewoon snel een guide zouden kunnen posten zou dat ook helpen. Natuurlijk zullen we het filmen en als iemand een naam kan verzinnen voor onze minecraft avonturen zou dat ook helpen.

Team fortress, nou, daar heb ik niet veel over te zeggen aangezien ik het zelf nog nooit gespeeld heb. Mijn bevelen zijn simpel; speel het, word er pro in en dan gaan we in team matches ownen. Jij mag dat regelen Size.

7 Responses so far.

  1. Razorhead says:

    Voor Minecraft zouden we Super Hostile map kunnen spelen ;D

  2. Emphasize says:

    Sean, je zie zot, Super hostile maps zien vo ije broek te kakken vint. (On a more serious note though, ik betwijfel of je computer die maps aankan sean :p)

    Ik ken een heel goeie server voor minecraft waar je ook op kan met een minder legale versie http://www.worldgamingservers.com/ (waar ik ook mod ben)

  3. Emphasize says:

    Oh and also,zulke survival maps zoals jij over praat sam zijn nogal moeilijk en raar in multiplayer doordat de spawn veranderd enzo, ik kan wss wel hosten maar ik kan geen dedicated host opzetten :(

  4. SamRai says:

    Dedicated moet nie persé, ik dacht eerder aan kleinere puzzel maps die we dan in groep uitspelen. Als het echt nodig is kan ik het bijna dedicated doen...

    Mare vertel me meer over die hostile maps, je hebt men aandacht.

    En Emph, probeer te vermijden om onze echte namen te gebruiken, zommigen willen niet dat hun nickname eraan gelinkt wordt. Mij mag je obviously wel bij men naam noemen...

  5. Emphasize says:

    Die hostile maps zijn basically gigantische maps die erop gericht zijn heel veel mobs enzo te spawnen terwijl je probeert om bv verschillende kleuren wol the krijgen ofzo. Ze zijn echt wel zwaar voor je pc :p

  6. SamRai says:

    Ke, de mijne, niet die dak nu op zit, zou het wel aankunnen, kheb nog puzzel maps gezien voor multiplayer dus het moet kunnen.

  7. Razorhead says:

    En zijn gigantisch moeilijk, vooral de nieuwste, Legendary.

    Maar Super Hostile maps zijn meestal 1- max 2 spelers, dus ik heb het bedoelt op de subcategorie, http://www.minecraftforum.net/topic/191908-ctmcollection-%e2%98%a0-vechs-super-hostile-series-%e2%98%a0/#AnchorRace1 ,
    een race waarin 2 teams op identieke banen 3 blokken gekeurde wol moeten vinden, en waarin ze elkaar kunnen saboteren.

    Looks like fun :)

Leave a Reply