• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.

Na chubbys post van vandaag voelde ik de onweerstaanbare drang om tenminste mijn tekening waar ik 6 maanden (waarschijnlijk langer) geleden aan begonnen was af te werken. Toen ik merkte dat ik een één tekensessie kon tekenen wat me eerder een halve dag kostte ontedkte ik dat mijn tekenniveau was gestegen.

Nieuwsgierig naar hoeveel verschil er was begon ik iets over te tekenen wat me vroeger nooit zou lukken, een personage volledig in beeld schuin bekeken.


Ik was enorm onder de indruk hiervan, ik slaagde erin dit in een half uur te doen. Dus bedankt Chubby, jij hebt de tekenaarsziel binnen in mij weer losgelaten!

Ik besloot ze ook maar up te loaden en nam dus maar direct enkele van men favorieten mee. Houd er rekening mee dat sommige van deze tekeningen gemaakt werden toen ik nog maar13 was of zo dus wees niet te streng op de die he :)




Eén van de oudste tekeningen hier, slechts de 2 afwijkers zijn misschien ouder, deze vind ik vooral belangrijk vanwege de perfect gelukte hand. (Haar linkerhand, negeer dat rechtse scharminkel)

Dit is één van de dingen die ik tekende toen ik eens wat anders wou.

Nog een afwijker.


Dit was men eerste experiment met meer gedetailleerde ogen en complexer haar.

Eén van de eerste waarbij ik een close-up van het gezicht kon teken en de details van de kledij behouden, let niet op de ogen, dat valt veel minder op op papier.
Een poging om de dikkere en simpelere stijl vast te leggen.
Het werk waar ik dus zes maanden over gedaan heb.


Hier is het dan, het werk dat ik net gemaakt heb, ik was werkelijk verbaasd toen het zo eindigde, ik heb dit enorm snel geschetst en ben verrukt met het resultaat.

Nu, sorry voor de grote pics, totdat ik ontdek hoe je met html afbeeldingen kan centreren zullen jullie het hiermee moeten doen.

We hebben veel posts vandaag *-*

3 Responses so far.

  1. Razorhead says:

    Geeft die draak me de middelvinger ?

  2. prachtig ik vind goku toch het beste van al die tekeningen maar de rest zijn ook nog goed.

  3. SamRai says:

    Bedanky voor de reacties, ik denk dat ik wat meer zal oefenen op dynamische fullbody tekeningen, misschien ook wat achtergronden.
    En nee Razor,, de draak geeft je niet de vinger, jij bent het veel te gewend om beledigd te worden.

Leave a Reply