• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.

De derde meeting was één van de beste tot nu toe! We hadden meer dan genoeg eten en genoeg drinken. We waren ook met redelijk veel leden, nu moet Lazer nog maar eens komen opdagen en zijn alle hoofdleden er.
Niet te vergeten dat de meeting op een geweldige plaats werd gehouden.  ̄ー ̄
Wel jammer dat Wyvren zo vroeg weg moest, nu ik erover denk was hij zelf laat *CONTROLLED RAAAGE*

Ik weet dat we van plan waren naar films te kijken toen je weg was maar van het één kwam het ander en we konden ons niet meer inhouden om naar Gantz te kijken.


Hier waren~~
SamRai
Chubby
Razor
Wyvren

De paar verloren zielen wiens nek nog maar door puur geluk aan hun rompen zijn bevestigd zijn~
Lazer
Afro\Grimmjow (Diz guy ain't responding anymore...)

Ik kan vanaf hier niet nakijken wat we bekeken hebben dus zal ik zetten wat ik me nog herinner, ik werk dit later wel bij.

Break Blade              03
Code Geass               06
Fate/Stay Night          04
Sayonara Zetsubou Sensei 02 (Stalker Chain!!!!)
Hajime No Ippo           05 tot kweenie, kzal later editen maar het 
waren er veel Niet zoveel, maar 3 of zo.
Nichijou                 04 - 08
 
Dit hebben we bekeken nadat je vertrokken was Wyvren, kzou ervoor sorry zeggen maar
jij had ook al voort gekeken naar Nichijou.

Gantz                    01 - 03
 
Er is nog een bepaalde post die ik wil maken die ook een grote invloed zal hebben op TY
maar ik weet niet of ik die vandaag nog zal maken. Razor, kan je
zeggen hoever je zit met subben? Wyvren kan je zeggen of je mee wil
subben?

Dan voeg ik hier enkel nog bij dat ik nog 2 potentïele leden gescout
heb die jullie (bijna) allemaal kennen.

Oh ja, ik heb gemerkt dat ik de enige ben die Japanse Smileys gebruikt.
Doe daar iets aan.
 
Rood zijn edits gemaakt door Razor. (ik dus)

9 Responses so far.

  1. SamRai says:

    Text editer doet raar, zal later fixen, of als je je verveelt Razor, ga je gang.

  2. Razorhead says:

    Ik heb niet verder gedaan, ik wachtte op een versie met al jouw subs, dat jij de mijne niet moest copy pasten, maar ik ben het vergeten te vragen. Ziezo, ik heb het gevraagd.

  3. SamRai says:

    Doe maar gewoon voort, ik heb de versie nu niet bij me en dat copy pasten is geen probleem, wees gerust, ik weet dat je bepaalde details hebt aangepast en fix alles. Dat copy pasten is geen probleem.

  4. SamRai men broer zou ook willen meedoen met de blog en naar de meetings gaan enja kheb net gemerkt dat ze op mangafox al een vertaling naar het engels hebben gedaan van angel dentetsu -_- ma ik zal het toch maar eens zelf vertalen want zo ga ik ook japans bij leren en de tekens kan herkennen

  5. sry voor men zinsbouw ma junder verstaan et verzekerst toch

  6. SamRai says:

    lol, wrm maak je je druk voor de zinsbouw? Je broer mag zeker lid worden.

    o_O Als iedereen die ik in gedachten heb lid word dan zullen we met 8 zijn op de meetings!

    Nee, negen als die ene gast van Alex ook joint.

    We zullen een grotere meeting plaats nodig hebben -_-

  7. SamRai says:

    Ik vind het ook echt awesome dat je Japanse tekens gaat leren Chubby, het zou geweldig zijn voor mijn toekomstige plannen om iemand te hebben die dat kan. Echt waar Chubby, dat je al die moeite doet, respect. Doe je best en geef niet op.

Leave a Reply