• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.


Zoals jullie vast gemerkt hebben zijn er weer wat veranderingen gebeurt op het blog qua uitzicht.    

Nu zou ik jullie mening daarover willen weten, wat vinden jullie goed? Wat is er minder? Wat kan er anders, zelfs kleine verbeteringen zoals moet de mark rechtsboven meer naar links of in het midden?

13 Responses so far.

  1. Razorhead says:

    Ah, je hebt mijn fail pictures verbeterd. :)
    Ik gign het dit weekend doen, maar altijd leuk dat iemand anders het doet.
    En het logo staat er !!!!!!

    Thanks, Wyvren en SamRai !

  2. SamRai says:

    Ik kon het niet meer aanzien :) Wat vinden jullie van het feit dat ik een aparte pic gebruik voor de thumbnail van de slieder en de slider zelf, en ik vind de thumbnail van hunter hunter ook niet echt goed, moet die verandered worden?

  3. prachtig Sam ik zou het niet beter kunne ( want ik kan het niet)

  4. SamRai says:

    Sigh, de reden dat mijn posts nooit veel comments hebben is omdat iedereen het altijd met me eens is...

  5. oké dan het suckt voe dood je kut er niet'n van waar é je gie leren een blog maken in den aldi en je klueren trekken echt op niet é da moet samenhangend zijn.

  6. de reden om dan we niet zeggen is om dat je dan een discussie gaat uitlokken zodat jij je met iets bezig kan houden want anders heb je bijna niets anders te doen dan anime kijken en team fortress 2 te spelen.

  7. SamRai says:

    Goed punt, welke kleuren passen iet goed samen?Die van de slider of het logo? Want de ergste dingen op dit hele blog zijn volgens mij de letters die onder de naam Achubbychild komen.

  8. SamRai says:

    En kijk in de Cbox, for you :)

  9. Ik vind gewoon dat de logo er echt is op geplakt zou je daar iets kunnen aan veranderen

  10. Razorhead says:

    Op dat punt moet ik Chubby wel gelijk geven, zou je geen lichinval of shader kunnen toepassen op het logo ?

  11. Razorhead says:

    En ligt dat nu aan mij, of is onze blogtitel (die Tai Yugen bovenaan) nu zijn shader verloren, en de zwarte accentuerende rand ?

    Of is dat gewoon SamRai die in de HTML bezig is ?

  12. SamRai says:

    Ik weet niet meer of het een shader had maar die heeft het nu in ieder geval niet meer, ik zou het logo een shader kunnen geven als jullie dat nodig vinden, ik had niet echt gedacht dat het nodig was en vond het stickergevoel wel goed.

  13. Razorhead says:

    Hmmm...

    Blijkbaar was er nooit een zwarte rand.

    Nevermind, carry on.

Leave a Reply