• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.

De meesten van jullie kennen mijn zelfgemaakte Dungeon Crawler spel wel. Ik was dit al lang van plan en besloot dat nu een even goed moment is als elk ander om ermee te beginnen. Ik heb nu ook eindelijk een naam bedacht, nou eigenlijk zijn het 2 namen, ik twijfel nog steeds tussen het Japans en het het Engels. De ene naam is Yugen Game (of Yugen no Game) en de andere Finity's Game.



Nu er zijn 2 plaatsen waar we dit zouden kunnen doen maar ik heb gevonden dat deze de beste is.


Hier is de link voor fullscreen, steek het in je bookmarks of zo...
Finity's Game



Als iemand iets van de regels niet snapt moet hij het maar vragen, we beginnen zodra we 3 spelers hebben. Nieuwe spelers mogen altijd erbij komen ook al zijn we al een tijdje bezig. We slaan geen beurten over, dus tenzij je 3 dagen niets meer doet zullen we wachten op je om weer voort te doen. Dit zal waarschijnlijk heel lang duren, er zullen ook spelers mid game bijkomen wat het nog meer zal uitrekken. We zullen dus ook verschillende floors hebben en ik twijfel om doden na 10 buurten terug te laten komen als een nieuw persoon van lvl 1.

Dan nog één iets, vinden jullie dat ik de kleine sketch versie ervan bovenaan moet houden? Of een adnere lege steken? OF helemaal niets in die trant?

3 Responses so far.

  1. Razorhead says:

    Finity's game is de beste naam, maar ik zou het niet online spelen. Lijkt me niet rendabek, en leuk. We zouden wel een ruleset pagina kunnen hebben.

  2. SamRai says:

    Goed, ik zal eens zoeken waar die jpeg ligt. Waarom maakte ik die ruleset op een jpeg?!?

Leave a Reply