• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.

Ik heb net de meest perverse anime dat er waarschijnlijk bestaat uitgekeken het bestaat uit 13 aflv. en het gaat over jongen die op 1 of andere manier in een school gekomen is die vroeger uit aleen maar meisjes bestond en komt dan in de student council terecht.

ik heb maar 2 woorden nodig om deze anime te beschrijven: Pervers en hillarish

hopelijk zullen jullie er eens naar toe kijken want ik vond het zeker de moeite waard.

6 Responses so far.

  1. Question what is the name of the anime!

  2. Razorhead says:

    Chechen de titel, wyvren. -_-

  3. AAAH k ja dankje sean ma kvroeg et aan ons dikke kind dus ik wilt ook van hem horen! lol

  4. Razorhead says:

    En stop met onze namen te veraden op het internet !

  5. SamRai says:

    Chill Chill Razor. Het was te verwachten dat hij dat deed en we kunnen altijd zijn posts wissen. Mij mag je trouwens Sam noemen hé, het is ten eerste men afkorting en de meeste internetmensen die SamRai kennen weten dat ik Sam heet.

    Das een enorm grappige anime, soms wel wat voorspelbaar.

  6. sorry razor ma ik bent gewoon om je zo te noemen op school enzo...

Leave a Reply