• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.

Ik was laatst aan het denken hoe we meer interntionale bekendheid hebben, we zullen natuurlijk ergens daarvoor een engelse uitleg moeten hebben maar ik heb daarvoor plannen in een andere template voor het blog. Tegelijkertijd wou ik ook graag wat meer activiteiten die we als groep deden. Toen kwam het idee bij me op, 2 vliegen in 1 klap!


Games! Het antwoord op alles! Ik wil dat we in een bepaald spel meedoen als Tai Yugen en alles doen om in de high scores te raken! Het zal onze naam bekender maken en wat van mijn steeds aanwezige en levensgevaarlijke verveling wegnemen.

Deze techniek zal in de toekomst waarschijnlijk zelf overgenomen worden door bedrijven, want wanneer het lukt heb je gratis reclame, binnen 5 jaar zal je op alle spellen weinig anders dan Aldi en Colruyt zien staan in de high score tables.

Welk spel we zullen overheersen ben ik nog niet helemaal uit. Eén van de spellen waarvan ik vertrouwen heb dat ik in de high scores kan raken is Tribal Wars maar het zou te lang duren om jullie op te leiden en TW kost op zich al te veel tijd.

Dus hierbij vaag ik het aan jullie, welk multiplayer spel zullen we ons op storten?

Dit is men kortste post ooit.

3 Responses so far.

  1. Razorhead says:

    Moet het browser based of mag het ook Triple A zijn ?
    Ik heb liever browser-based, waar ik vraag het liever voordat Alex de blog onderspamt met CoD en andere FPS'.

    Mijn keuze komt later wel.

  2. Ik zou echt nie weten wa maar alsk weer begin met wow zal ik een een guild maken met de naam Tai Yugen :)

  3. SamRai says:

    Het kan alle soorten spellen zijn, liefst ietts wat geen maanden duurt om kans te maken om in de high scores te komen.

Leave a Reply