• RSS
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

Important Posts

Meeting 006 Planning
Race For Whool
The Path to Anime

Playlist

The Tai Yugen Anthem

They Who Follow

Cbox

Category List

Recent Comments

Yibis One Piece Episodes

Tengen Toppa Gurren Lagann

Pure mannelijkheid gemengd met gigantische mecha's, humor en aanzienwekkende gevechten. Dat is TTGL.

Angel Densetsu

Kitano heeft het hart van een engel maar het uiterlijk van een demon. Deze korte anime is zo hilarisch dat ik me verplicht voel jullie te waarschuwen voor klaplongen.

Guilty Crown

Zeer goede, vloeiende animatie en geweldige effecten, als het verhaal ook nog mee wil zal dit een goede worden.

Persona 4

Een actie anime gefocust op de relaties van de personages die de spelreeks "Persona" heel nauwkeurig volgt.

Shiki

Een schokkende ervaring die je aan het begrijp "menselijk" zal laten twijfelen.


dit is het logo waar ik heb aan gewerkt en zoals ik heb gezegd zitten al onze bekeken animés er in verwerkt i hope it's ok to take this as mark i put my hart and soul in this

14 Responses so far.

  1. Zomaarwat says:

    First, and sure why not!

  2. SamRai says:

    Wow, gwn wow. Ik ben sprakeloos.

    Ik had nooit gedacht dat al die logo's op een redelijke manier samen zouden kunnen komen, ik dacht dat het al moeiljik zou zijn om dat met 2 logo's te doen. Het is niet perfect want het is enorm druk maar ik vind het echt awesome.
    Ik weet niet hoe ik hierover voel, het is alsof wanneer ik hiernaar kijk iets zegt, je hoort dit veel te druk en chaotisch te vinden maar ergens ander hoor ik een stemmetje "I'm Okay with this" zeggen.

    Waarmee heb je het gemaakt, en kan je het doorsturen?

  3. photoshop and a lot of pics lol en thanks guys kga et op fb doorsturen anders als da gaat en anders via rapidshare ofzo effe naam kwijt

  4. correctie mega upload is ok for you?
    ik zet de link in men volgende comment

  5. en hier is de link voor de pic

    http://www.megaupload.com/?d=8JV56QXU

    i am proud of this work

  6. SamRai says:

    Skype zou ook goe zijn maar k.

  7. Razorhead says:

    Onze eerste first-comment !
    I'm proud of you.

    Zoals SamRai al zei, Het ziet er goed uit, maar met het geel en rood zijn de kleuren iets te druk en zien ze er iets te tegenstrijdig uit.

    Maar het is zeer goed, misschien nog een paar aanpassingen en we hebben een logo, en een favicon !



    Eindelijk.

    P.S. Wyvren, kun je aub links in de volgelingen balk een pic toevoegen ?

  8. k razer dan heb ik nog 1 vraagje welke kleuren moeten het dan worden ?
    (wel enkel bij de code geass vtjes (om het zo te noemen) en zet er wel bij welke volgorde binnen = rood en buiten = geel (ma das nu zo) zeg dan wel op welke plaats ze moeten staan en welke kleuren aub danku)

  9. SamRai says:

    Ik zou voor zwart wit en rood gaan, waar dekleuren, weet ik niet precies maar de pc zou dat zelf wel ergens moeten kunnen beslissen.

    Lol, ik heb net hetvolgende opgemerkt in mijn vorige reply: "Ik ben sprakeloos" *Lange text volgt*

  10. ma ik zou enkel het gedeelte van code geass verranderen en omdat de blo opzich al zwart is zou ik da zwart nie doen want de achtergrond is al zwart miss kan het zo wit aan de buitenkant ipv geel en het rood zo laten of donkerder maken is this ok for you guys?

  11. SamRai says:

    Jij bent de designer, tis jouw call. Ik zou het kleurenschema wat verminderen of een andere manier vinden om de drukte aan te passen, misschien wuick tracen in coreldraw?

  12. da laatste is nogal chinees en omdat wij veel japans kijken kan ik dat dus nie begrijpen lol

  13. miss e paar zachtere kleuren zoals groen ofzo (nie enkel omdat chubby dan zou jizzen)

Leave a Reply